BF maj 2011
Jag hoppar gärna in här...stratade just en liknande tråd innan jag såg denna.
Plussade idag och enligt "gravidverktyget" här på FL borde underverket födas i början av maj.
Grattis till er andra som fått PLUS!!
Jag hoppar gärna in här...stratade just en liknande tråd innan jag såg denna.
Plussade idag och enligt "gravidverktyget" här på FL borde underverket födas i början av maj.
Grattis till er andra som fått PLUS!!
we wish for a baby: näe vad tråkigt
Det är inte rättvist ibland!! Styrkekramar till dig!
Hej...jag berättade för min kollega på jobbet...behövde göra det känner jag eftersom jag arbetar så nära henne...tyvärr har jag ingen släkt att berätta för, men såsmånignom kommer ju iallafall min sambos släkt få glädjas åt nyheten, men inte än på länge...
Uppdaterar med mitt namn

VÅRBEBIS MAJ 2011 

Hej på er...
ser att en del av er redan varit på inskrivning...där jag bor tror jag inte man får komma till MVC förränn runt 12:e veckan...har inte ringt dem än och "anmält" min graviditet och tänkte vänta några veckor...konstigt att det verkar vara så olika.
Hej på er...
Jag är hemma med sjuk liten pojke idag...och jag känner mig nästan lika risig jag
Jag har dels en del grav besvär såsom molvärk, illamående och ömma tuttar. Sen har jag urinvägsinfektion som jag dragits med länge. För en vecka sen sa läkaren att han inte skulle skriva ut antibiotika, och att jag skulle dricka surt och försöka få bort det (hade då haft uvi i ca 2 veckor redan). Nu ringde han idag att de fått svar på odlingen och nu skulle han skriva ut antibiotika (känns inte så bra att äta sånt när man är nygravid tycker jag).
Ringde MVC och de sa att jag genast bör behandla för att uvi ökar risken för missfall!!
Blir lite arg på läkaren! Här har jag gått en vecka med uvi utan att få behandling, och han visste att jag är gravid!!
En dum fråga men...blir ju så orolig och nojjig nu...
vid ett missfall, blöder det ALLTID då?
Jag har ju inga blödningar öht, men blir ändå orolig med denna molvärk jag går runt med!
*skönt att skriva av sig*
Lovelyy: *fniss* skönt att höra att fler är som jag
Grinade häromdagen, men kunde knappt själv förklara varför.
Jag har också jobbigt med att ha byxor som sitter åt, gillar inte mina jeans just nu, men vet ju inte vad jag ska klä mig i några veckor fram! Vill helst inte ha nåt som sitter åt, och tycker tom mina jeanstights sitter åt....*suck*
Svea Maria: Nä så tråkigt!! Många, många styrkekramar till dig!
Jag tog mig friheten att sortera lite i listan så att alla hamnar i rätt datumordning
Majbebis 2011 
Jag har tyvärr ingen familj alls att berätta för
Men vänner har jag såklart, men jag tänkte vänta några veckor med att berätta för dem....
min kollega på jobbet vet dock.