• TeamX

BF maj 2011

kul att läsa vad alla skriver! Underbart för er som har fått se er lilla på ultraljud. Det har ju jag med men det känns som evigheter sen nu (4 veckor sen) och jag har inte rul förrän den 9/12. Känns lååååååångt fram!
    Är ju som sagt nojjig då jag inte känner bebisen, vill inget hellre än att få en rejäl spark av den
    Går in i vecka 18 imorgon.

• TeamX

Hej på er!

Har läst ikapp lite nu...GRATTIS till alla er som har varit på Rul och sett er lill* där inne. Själv ska jag gå på onsdag *längtar som en tok*.

Lovis79: vad jobbigt...men jag tror inte du behöver oroa dig, DS är ju trots allt inte alls så vanligt och förhoppningsvis försvinner fläcken.

Jag går nu in i vecka 19 (18+0) och känner inte bebisen ett smack...hur konstigt är inte det??! Och då är det ju också andra barnet det här....
    Fler som inget känner??

Men tjock börjar man bli
    Har en kollega på jobbet som ligger ca 10 dagar bakom mig i graviditeten...hon är så smal och smärt med bara en liten söt kula...jag är mer jämntjock, ha,ha.

• TeamX

Ewima: Vad är "soft markers"?

Vi ska på RUL imorgon (skulle egentligen ha gått idag men jag ligger sjuk), Fick jordens magsjuka igår natt, med feber och ledvärk efteråt
    Mår bättre idag och hoppas liten i magen trots allt mår ok.

• TeamX

Nu har jag varit på RUL....

Är sååååå lättad och glad. Allt såg toppen ut och det är en välskapt liten skrutt där inne.

Dessutom såg man tydligt en liten pung med tillhörande snopp
    Så det blir en liten majkille här *överlycklig, svävar på moln*

• TeamX

Tack alla som har grattat till min lillprins i magen.
    Jag är så lättad och glad!
    Har hela tiden känt på mig att de är en liten go pojke

Ni som inte känner rörelser....
    Jag väntar mitt andra barn och är nu i vecka 19 (18+5) och det var förs IGÅR jag var SÄKER på att det var bebisen jag kände. Innan var jag jättenojjig, men är man väl känner tydligt så vet man, det kan gå från en dag till en annan.

Nu ska här funderas på pojknamn....storebror heter Max (och min sambos son heter Felix). Vad kan passa ihop med de namnen...
    Vi vill ha ett namn som är fint (såklart) och helst kort (men det måste inte vara nåt med x i). Någon med bra förslag??

Alla som har sitt RUL kvar har mycket att se fram emot!!

• TeamX

Tack för era namnförslag...det är inte lätt!! Lutar lite åt Alex, men är inte helt överens i mitt inre med namnet ännu
    Vad tycker ni om Alex?

• TeamX

Lina Sofi: Grattis till lyckat UL! Skönt att det såg bra ut!!

FrökenHanna: grattis till att ha blivit fru!

Svar på tråden BF maj 2011