BF maj 2011
Mycket jobbigt!
Besöket hos BM gick inte superbra. Trycket är ännu högre och hon bokade in mig på läkartid nu på fredag. Så nu blir det till att försöka få ledigt då med.. Hon tog lite extra blodprov idag med och skulle höra av sig om det var något. Skall tillbaka till BM om en vecka igen för koll. Nu kommer jag nog få träffa henne minst en gång i veckan framöver och det är inte lätt att få ihop med jobbet.
Men men.
Tror dom är oroliga för havandeskapsförgiftning så det är ju bra att dom håller bra koll på en. BM tyckte jag skulle vila så mycket som möjligt och jag förklarade att jag inte kan påverka min arbetsbelastning på jobbet så att jag kan ta det lugnare. BM tog även upp ev sjukskrivning, men vi får väl se vad läkaren säger. Han kanske är en sån som tycker man ska jobba.... Får se..
Sen gick jag även till vanliga läkaren idag eftersom jag haft problem med min ena fot i en månad nu. Har Mortons syndrom och ville höra om man kunde göra något åt det. Det gör ju så jävla ont och haltandet gör inte foglossningen bättre direkt. Läkaren sa att det antagligen är värre pga graviditeten (jovisst, det kunde jag ju med räkna ut). Han visste inget jag kunde göra direkt för att underlätta förutom lite smärtstillande kräm. Han sa att ingen kirurg kommer vilja göra något under graviditeten, men att jag skulle höra av mig om det inte gått över 5 månader efter förlossningen.
Jo jag tackar, ska jag gå runt med superont i foten i 8 månader då om jag har otur. Underbart.
Blir så trött.........
För det GÅR inte. Jag kan inte påverka stressen på mitt jobb på något sätt och cheferna verkar inte intresserade av att hjälpa till det minsta....
Sitter och väntar på att få komma in till läkaren.. Får se hur det går idag.
Usch, vill bara få det överstökat med en gång..

Ojoj, vad tiden går. Nu är man inne i vecka 31 (30+0)
skönt att det går framåt..
Hur är det med er andra? Någon som börjat få svullna fötter och händer? Funderar på om det är ytterligare ett symptom på HF... Har märkt senaste dagarna att fötterna, anklarna och händerna svullnat en hel del.
Har gått upp mycket i vikt nu ganska snabbt med, antar att det är vätska 
Känns lite tidigt att redan börja samla på sig vätska. Som jag förstått det så brukar det komma närmare förlossningen, men vad vet jag. Någon som har koll?
Hoppas ni haft en bra lördag annars. Har haft lite kalas här, men försökt sitta ner och ta det lugnt. Nu blir det soffan resten av kvällen. Hoppar nog i säng tidigt, är sjukt trött..