BF maj 2011
Jag glömde att skriva att jag också är beräknad den 20 maj men jag bor långt söderut i den Skånska slättens pärla, Lund 
Jag glömde att skriva att jag också är beräknad den 20 maj men jag bor långt söderut i den Skånska slättens pärla, Lund 

Vi har väl typ 20 minuter till sjukhuset, bor i Landskrona kommun.
Nej, vi får verkligen inte hoppas att vi behöver åka vidare till varken Malmö, Ystad eller HBG. Lund är perfekt, rätt ställe att befinna sig på om det skulle vara några komplikationer, dom har det mesta i Lund. Nu får vi ju inte hoppas att det behövs men det känns tryggt att föda i Lund
Jag har helt glömt, har du barn sedan tidigare? Jag har två killar 5 & 7 år gamla, och dom väntar spänt på sin lillebror
Vi får hojta till innan vi åker in till BB, så vi vet om vi kommer ses där ![]()

Var inte överviktig innan, ,men hade lite att "ta av" Ska till läkaren idag för att kolla upp mina sammandragningar och blodtrycket... kl. 10.30 ska jag vara där.
Hoppas innerligt att allt ser ok ut
Så jag måste börja plocka ut Fl-dagar from den 18 april, för jag vill inte riskera att få i v.34... bebisen är inte beräknad förrens den 25 maj. Känns lite surt att utnyttja 1½ månad FL-dagar innan bebisen ens är född... men jag måste för min egen skull, jag vill inte ha bebis i v.34, så är det bara!