BF maj 2011
När har du Bf?
ORon kommer och går mest hela tiden...
Grattis! Själv plussade jag nu på morgonen för första gången i mitt liv
BF 14 maj. Finns det någon i Sthlm?
. Var bor du, hur gammal är du?
.
Kan någon skriva in mig i listan? Vet inte hur man gör.
BF 1 maj 1:a barnet
Alltså herregud vad det hugger i livmoderna ibland!!! Igår kväll när jag låg i soffan fälldes jag ihop som en fällkniv av smärta. Måste kura ihop mig som en gammal tant när det hugger till när jag står upp. Riktigt ont gör det i typ två sekunder sen släpper det.
Blev ju självklart livrädd för detta också, ringde barnmorska och frågade om det var något att oroa sig för och fick då svaret att det inte var någon fara. Det var normalt. Däremot skulle jag direkt ringa gynakuten om smärtorna blev ihållande.
Någon mer som får som hugg i livmodern?
Sätt in mig på listan snälla, BF 1 maj första barnet
Hej alla!
Jag är lite nyfiken på om det är någon som bor i järfälla, eller iaf norrut i sthlm?
Åh va tiden går sakta, önskar att det gick att spola fram tiden till den 23 september då jag hoppas på att få se hjärtat!!!!
Jag har berättat för tre kollegor och min bästa vän, annars är det bara jag och sambo som vet.
'Längtar efter att få berätta för alla!!!
Jag var också jättetrög i magen, vecka 5. Men den här veckan alltså vecka 6 har jag fått fart på magen igen. Vet dock inte vad som gjorde att den blev bra igen? Däremot är jag fortfarande gasig och uppblåst.
Imorgon kliver jag in i vecka 7.....allt känns så bra nu, känner mig inte så orolig längre på något vis. Har insett att det inte går att påverka hur det går. Bättre att tänka posetivt och njuta av att vara gravid, skulle det gå snett så kommer det ju göra det oavsett hur man tänker. Jag har bestämt mig för att njuta nu och sluta oroa mig.
Mina gravtecken är hitills:
uppblåst mage
ömma bröst
hugg i livmodern/ molande värk
lite smått illamående på morgonen
rapig
trött
känner lukter väldigt tydligt
lycklig