Inlägg från: skalbagge |Visa alla inlägg
  • skalbagge

BF maj 2011

Jag är i vecka 13 och har oxå fått mage tycker jag. Jag längtar sååååå efter att få känna den lilla krabaten där inne, vill att de ska kännas när den rör sig nuuuuuuu!

• skalbagge
    Fröken Löken skrev 2010-10-25 18:23:21 följande:
    jag går in i v 14 imorgon och fortfarande trött som jag vet inte vad!! men det går väl över snart hoppas jag! Annars har illamåendet börjat ge med sig, känner bara lite, lite när jag blir hungrig.

Naimstrut: Jag är beräknad 2 maj så det är inte så många dagar mellan oss!! Jag har mitt RUL 2/12, men ska lyssna på hjärtljuden 10/11, ÅH VAD JAG LÄNGTAR!! Vill verkligen, VERKLIGEN veta hur allt står till där inne!!! Har också kännt lite fladder under naveln så jag hoppas att det är jordgubben som ger sig till känna!!

Apropå molvärk i magen som någon skrev om så har jag inte alls den där växtvärken som jag hade i början, men däremot sticker det och drar ibland nu förtiden... hoppas att det ska vara så!!
    Jag har oxå RUL 2/12Drömmer snacka om att jag längtar till den dagen.
    Men jag ska inte få lyssna på hjärtslag innan, vart får du göra det? Vill oxå!!!!!!
  • skalbagge

Nu börjar magen synas här, och jag tror minsann att jag känner att den lilla rör på sig därinne. Vet ju inte om det är det jag känner, men har läst att det känns som fladder och det är precis så¨det kännsDrömmer.

• skalbagge

Vecka 15 imorgon.....nu jäklar går det undan!! Inte långt kvar till RUL nu, om tiden går såhär snabbt så är det ju snart 2 decemberGlad

I natt hade jag jätteont i magen, men inte i gravidmagen utan typ i magsäcken.....måste varit att jag ätit för mycket godis på kvällen. Idag mår jag prima ballerina igen.

Hoppas ni alla har det bra!!!

Jag har en riktig slappardag idag, känns så skönt att unna sig att inte göra någonting en hel dag.

• skalbagge

JAg mår verkligen prima!!!! Känns som livet leker och jag är ständigt glad. Jag tror faktiskt aldrig jag mått så bra som jag gör nu när jag är gravidSolig.

• skalbagge

Hörrni, en fråga.....någon som vet om det är farligt att använda hårspray under grav? Jag har gjort det hela tiden och inte tänkt på det förrän idag när jag började fundera över detObestämd

• skalbagge

Ja det här med barnvagn har vi oxå börjat fundera på, vad ska man välja för märke? Vill inte ha någon skrammelvagn!

• skalbagge

Är i vecka 16 nu och jag tycker bara det sa pang över natten och magen kom som ett brev på postenGlad nu går det inte att dölja längre!!

Nu får tiden rappa på lite så det blir dax för RUL, vill se att allt är som det ska.................längtar!

• skalbagge
    Fröken Löken skrev 2010-11-10 16:57:29 följande:
    vi var och lyssnade på hjärtljuden idag!! HELT FANTASTISKT!!
    Det bor någon där!!!!
    160 slag per minut vilket var helt normalt!!
    Lät lite som ett ånglok som for fram...
    Nu längtar vi bara ännu mer till 2/12 då vi ska på RUL!!!!!!!
    åh va mysigt!!! Lyssnades det med stetoskop eller med vad för sorts apparat`?
  • skalbagge

Idag är jag nästan hundra procent säker på att jag kännt den lilla rackaren sprattla omkring därinneGlad som en liten fisk känns det som!!!!!! Hoppas att jag kännt rätt och att det nu kommer oftare så det här känns mer verkligt!

Svar på tråden BF maj 2011