-
Nä, det gjorde det inte, men jag googlade fram inches till cm, sedan pounds till kg.... resten google translater :)Sommarnatt2010 skrev 2010-09-25 15:00:20 följande:Nä både jag o min man är blåögda och mörkhåriga...Stod nått om gröna ögon o rödbrunt hår...Testade det, men de översatte inte pounds o inches när jag gjorde så blev konstigt -
Haha, 20 timmar och bebisen kommre väga nästan 5 kg. går aldrig med på att kunna ploppa ut en stor bebis, haha :Dbarbabelle skrev 2010-09-25 14:08:58 följande:(använde google translater) ;)
Dagen du levererar, utanför kommer att vara regnigt. Ditt barn kommer att anlända sent på eftermiddagen. Efter en förlossningsarbete som varar cirka 20 timmar, barn, en flicka, kommer din födas. Ditt barn kommer att väga cirka 4,9 kg och kommer att vara 53,5 inches lång. Detta barn kommer att ha medium grå ögon och lockigt svart hår. -
BF för mig blir 11e maj istället för 13e maj än så länge... Var på första VUL igår... Miraklet därinne mår bra, hjärtat jobbar som det ska, och det ser ut att vara en vilding som busar rejält mycket därinne nu, hih. Är dock i vecka 9 (8+2) ... Längtar såå till nästa UL! <3
-
Ahaa, skojminya skrev 2010-10-07 18:21:25 följande:har du samma datum som mig
-
haha... du är inte ensam om det, tappar rejält mycket hår också, är rädd att jag blir flintskallig en dag, haha...minya skrev 2010-10-08 13:00:33 följande:fler som tappar hår?
har aldrig vart med om maken innan, rasar av mig, i den här takten är jag snart flintskallig. Med dottern var det tvärt om, vart de tjockt och starkt istället. Allt är verkligen tvärt om nu
ska nog prata med BM på tisdag hur man ska gå tillväga med håret, haha.... fy.... inte kul vet jag :S -
Här är en till som bor delvis utomlands, pendlar hit och dit, men snart så flyttar jag tillbaka till maken som bor i Slovenien
Har bett maken min att kolla vad som gäller därnere, om det är samma som här i Sverige (givetvis är det en del skillnader men jag är nyfiken av mig...hehe)... Har tidigare bott där (bor här nu pga studier men snart slut, så blir det flyttdags igen som sagt)... Om allt går som det ska, har vi planer att barnet ska födas i Sverige, det är mannen som vill det, så har jag inget emot de... hehe... -
hahaha. det borde jag även ha härhemma...minya skrev 2010-10-08 18:43:37 följande:ja om det ska vara såhär i 6 måander till så lär man inte ha mycket kvar i slutet. Tur jag har lite partyperuker här hemma i värsta fall haha
-
Ändrar från 9e till 11e maj :)
BF Maj 2011 
1
La vie en rose - första barnet
Skalbagge - första barnet
Emma86 - första barnet
2
Jean - 1:a barnet
Fröken Löken - första barnet
Misswiren - andra barnet
Therre - 2:a barnet
3
gosensgos - 4:e barnet
FrökenHanna - 1:a barnet
Dezert Roze - 2:a välsignelsen
Nojnen - 1:a barnet
Minna71 - 1:a barnet
Xcuseme - 3:e barnet
4
LiAnna - 1:a barnet
Lovis79 - 1:a barnet
Jane C- 2:a barnet
mariesu - 3:e barnet
5
therojasfamily - 3:e barnet
6
novamedfamilj - 2:a barnet
gulliguld 2: barnet
7
LillEm 1:a barnet
8
Elisss andra barnet
9
MiDi andra underverket
Mary - 1:a barnet
Downn under - 2:a barnet
Sabina87- 2:a barnet
ellabella76- 4:e barnet
10
Cina1978 - , andra barnet
Vix - 3:e barnet
Jenpuh - 1:a barnet
11
Ladylovelylocks - 1:a barnet
Tove83 - förrsta barnet.
Jojo7809- , första barnet
minya - andra barnet
Barbabelle - första barnet
12
Ljuslängtan3030 - 1:a barnet
smultr0n - 2:a barnet
13
JaneEyre - 1: barnet
Maggan08 - 1:a barnet
frau M - 2:a barnet.
jakeline - 2:a barnet
14
eelliinnaa- 1:a barnet
Lyckomia - 1:a barnet
Lovelyy - 2:a barnet
15
Tidförbarn75 - 2:a miraklet
Joanna84 - 1:a barnet
Anna8505 - 1:a barnet
16
sarasessi - 1:a barnet
Ewima - 2:a barnet
emeliemarietherese - 2:a barnet
Fliona - 3:e barnet
17
Annizen1 - 1:a barnet
18
Maddelu- 1:a barnet
vintervärld - 1:a barnet
sockernos82 - 2:a barnet
19
20
Kevin Molly - , 4:e barnet
Carpe momentum - 2:a barnet
Moi mokulat - 2:a barnet
21
22
Lakriz - 1:a barnet
23
24
LadyA01 - 1:a barnet
Jennie85 - , 1:a barnet
Ofeigur -
25
Maj09 - 2:a barnet
Talare -1:a barnet
26
Kottemor- 3:e barnet
27
Rose - 2:a Barnet
28
2barnsmammaaa - , 3:e barnet
29
murunen - 1:a barnet
30
HiHi 3:e barnet
31
?
Misssindra - 3:dje barnet -
Ska på KUB test nu på fredag klockan 13:30... Nervöst men men, det ska nog gåå bra!! Längtar tills jag får se miraklet!! Är i vecka 13 (12+2) idag.. BF är beräknad t 13e maj istället för 9e, 11e... Får väl se vad de säger på fredag om allt är som det ska och när det är beräknat... ungefärligt iallafall! :)
-
Nytt BF datum för mig IGEN!
Tidigare 9 maj sedan 13 maj men nu är det 11e maj 2011 ;) Räknar med att det ev blir nytt igen när jag är åter på besök i december för RUL ;) Var på KUB test idag och allt såg bra ut och att jag tillhör dem lågriskgruppen. Miraklet är 10,3 cm, hi...
Är i vecka 14 ( 13+1 )...