BF maj 2011
Hoppas du/ni kan få någon sömn i natt! Jag tänker på er!
Många styrkekramar till er!!!

Jag är jättekluven om när jag ska berätta för chefen, hittills har jag mått jättebra men det kanske inte varar för evigt!? jag tror jag försöker hålla mig så länge jag kan, bara för att 
Jag har berättat för en nära vän (och sambon så klart), sen har jag berättat för två som jag vet är i samma skede men som jag inte umgås med till vardags eller vad man ska säga... så det finns ingen chans (!?) att det kommer ut utan att jag vill det!
Jag ska försöka hålla mig att berätta till v. 12, vilket borde vara 12 oktober 
Jag har tänkt mycket på facebook med, jag är inte säker på om jag vill att folk ska skriva massa där innan jag "gett klartecken"... tror ni folk respekterar det? Om man säger det till dem naturligtvis!!!
Hej tjejer!
Har idag börjat blöda & har sån fruktansvärda mens smärtor & de blir bara värre 
De bara att inse att de blir ingen maj bebis för mig. Började med molande värk & brun flytning på pappret igår kväll!
Skönt ändå att kroppen stöter bort de själv & att jag förmodligen slipper skrapning!
men nu så är den heeeeelt tossig!!
Ville bara slänga in en fot här jag med. Så detta känns lite mer verkligt!
Har precis gått in i v7. Känns helt overkligt, är första graviditeten både för mig och min kille.
Är trött, men vaknar ändå sanslöst tidigt på morgonen (jag är en sådan som sover 12timmar och gjort i flera år!) och nu vaknar jag 5.30-7 på morgonen. Brösten ömmar, magen molar. Och ska träffa BM imorgon för lite info eftersom det är första gången. Sedan ska det tydligen bli prover och sånt ungefär i v10. Ååh, vad jag längtar tills man känner sig trygg med att berätta för folk.
Den enda som vet nu är min mamma. Pratar med min mamma om allt. Så det blev så. Men än så länge fattar jag inte alls att vi ska ha barn. Känns så overkligt. Så många gånger som det inte har plussat och nu helt plötsligt plussade det! :)
Men jag är glad, innerst inne :)
Härligt! Är i v 5+4 idag så det är lång väg ännu men de ser ju bra ut nu just... Ska på ett nytt VUL om 2 veckor och då hoppas jag på att få höra ett hjärta slå! Jag har fått kraftig värk i magen de senaste dagarna men det hade jag även med sonen så jag är inte orolig. Tydligen kan vissa ha riktigt kraftig växtvärk. Mår lite illa men annars har jag inte så mycket känningar...