Mary skrev 2010-10-05 19:40:20 följande:
Tycker så synd om er alla som mår så dåligt... Jag kan äta det mesta. Dricker iofs inte kaffe längre, och störs massor av röklukt och andra starka dofter, men jag mår inte så illa som ni verkar må. Jag är väldigt trött, men har bara ett svagt illamående som jag inte störs av så mycket om jag bara äter mellanmål med jämna mellanrum.
Samtidigt blir jag lite orolig för om det är något som inte står rätt till eftersom jag inte har så starka känningar som er andra. Men det sägs ju att alla är olika och att vissa inte alls mår dåligt, så jag får väl hoppas på att jag är en av dem. Åh, jag vill så gärna ha ett bevis för att det växer en krabat där inne. Jag kan inte förstå det än, och vågar inte tro att det är sant. Så overkligt att det ska växa en människa i magen tycker jag!
jag mår inte heller extremt illa (iaf inte än! så peppar peppar..!) utan svagt illa nästan jämt, men emellanåt blir det ritkigt jobbigt och det är framförallt på mornarna då oftast pga att man sovit för lite eller inte hunnit äta frukost. stakar dofter påverkar mig också.