Imorgon är det dags för sista barnmorskebesöket för oss för nästa söndag kommer hon med igångsättning. Helt sjukt, nu kan man säga "nästa söndag". Snacka om att de sista två veckorna gått fort då man ser tillbaka på dem så här i efterhand!
Byter vecka imorgon, så då är det vecka 36+0, kliver alltså in i v. 37. Nästa fredag ska vi träffa läkaren på specmöd. för att diskutera hur igångsättningen ska ske, ska kolla med UL och kolla/känna på tappen och så inför den 17e.
Fick en kort magsjuka, alternativ matförgiftning i måndags. Kräktes på kvällen mellan 20-00 typ. Sedan inget mer. Fick under natten i mig 0.5L vatten utan att kräkas och igår kände jag mig lite mör bara men inte magsjuk. Idag är allt som vanligt, inkl huvudvärken och smärtan i ryggen. :P
Snart är detta gravida tillstånd över. SISTA graviditeten för mig. Att föda barn skulle jag kunna göra varje dag som jobb, bara jag slapp graviditeten. Usch!
Denna lilla stjärna startade sitt liv som en sk. "olycka". Inget ont som inte för något gott med sig, efter chocken lagt sig så var hon lika älskad och välkommen som våra 3 planerade små. Men här ska de verkligen inte hända en "olycka" till, så de åker in en spiral så fort de bara är möjligt.
Puss