BF maj 2011
V. 15 nu! Idag ska vi lyssna på det lilla hjärtat! =)
V. 15 nu! Idag ska vi lyssna på det lilla hjärtat! =)
Bebis hjärta slog med 156 slag/minut idag! Har fått tid för UL den 20/12! Det känns verkligen som en evighet!
Nu har vi varit på vårat UL!
Allt såg bra ut och hon var livlig som tusan!
Jag skriver hon för att det var 100% säkert att det är en liten tjej där inne! 
Det är jätteroligt tycker jag eftersom jag har en liten kille sen innan...
Nu får jag gå ut och börja shoppa tjejsaker då!! JAAAA!
Jag tycker inte att det är så stressande att ligga efter faktiskt. Nu har jag ju BF den 24 maj (utan att ha varit på Rul). Sist följde jag en annan tråd för majmammor och hade då BF den 28 maj så en del låg ju en hel månad före mig nästan. Det var så otroligt spännande när april-maj-juni närmade sig, för vi skrev till varandra till och med under värkarbetet hemma och uppdaterade så fort vi kom hem från BB. Hoppas att vi också följs åt även efter graviditeten. Det skulle vara så mysigt tycker jag. Då kan vi uppdatera BF-tråden med datum då bebisarna kom och vad som kom... En Erik eller en Linnéa.. typ... =)
Jag kände den första sparken när vi var och lyssnade på hjärtljuden i vecka 15. Känner av den lill_ varje dag och det är lika magiskt varje gång. Med min första kände jag den första sparken i vecka 16 så det var tidigare den här gången.
Är du oxå beräknad till den 19 Maj?Jag hade många blödningar när jag väntade min dotter. Vi hade sex ganska ofta då. Den här gången vågar jag inte ha sex och blödningarna håller sig borta - med undantag av en gång.. Jag kommer inte att våga ha sex/samlag alls innan bebisen föds tror jag..
Ska ju också på RUL den 20 december kl. 11.. Det verkar vara den stora ultraljudsdagen.. =) Tror faktiskt att vi ska kolla upp könet den här gången! Längtar tills vi hörs av här på kvällen.. Roligt med så många samma dag!