BF maj 2011
Älskar den länken, kollar på den lite för ofta haha
Barnet i magen!
fan helvetes djävla skit!
Vår diskmaskin har börjat läcka!!! Det är pengar jag inte är sugen på att slänga ut! Alla sparpengar är ju slut efter att vi köpt bil förra veckan!
Tycker det är bra med fler trådar... Blir så himla mycket skrivet att jag inte ens orkar läsa alla inlägg många gånger men om det är i två olika trådar så blir det inte lika mycket läsning i varje tråd för att hinna ikapp :P
Jo jag har till och med övervägt att starta en ny tråd så det finns lite "mindre" trådar där man lär känna varandra ordentligt. När jag väntade sonen var jag i en bim tråd, vi var ganska många som plussade i den och flyttade över i en tråd där fortsatte babbla och vi var väl 6 pers i tråden till slut... Tycker det känns mer personligt då...
Jag berättade för syrran typ två minuter efter jag berättat för maken (han var inte hemma så jag ringde och skrek av glädje typ) Dagen efter berättade vi för makens syster och två dagar senare för makens föräldrar och dagen efter det för mina. Men det är de som vet. Vi kände att det är svårt att dölja i och med att det ofta blir ett glas vin till maten hos svärisarna... (känns som jag redan berättat detta) Tänkte att jag inte säger något på jobb eller skolan förrän de frågar :) ska bli kul att se hur lång tid det tar.
Jag blir dock lite trött på min kropp... Gick och kissade inatt och då fanns det lite klar rött blod med en mini mini klump i :( Tror inte, verkligen inte att det är mf men jag ska ringa min bm idag och höra om jag kan få ett vul/ul på inskrivningen på tisdag. Blödde ju halva graviditeten med sonen (bla lättblödiglivmodertapp) så jag misstänker att det är samma denna gång...
Vi kommer göra kub testet (tror vi blir erbjudna det) eftersom vi vill se bebis en gång extra och om det visar sig vara nått fel på barnet så vill vi veta det innan han/hon kommer ut... så man är förberedd... Tror det kan vara svårt att ta till sig ett barn det är fel på om man inte vet det innan den kommer ut... Men vi tror inte vi vill ta bort honom (tror det är en grabb) även om det visar sig vara nått fel, men det får man ju känna efter när man får resultatet i så fall... Vilken vecka gör man kub i?