BF maj 2011
Jag är i vecka 13 och har oxå fått mage tycker jag. Jag längtar sååååå efter att få känna den lilla krabaten där inne, vill att de ska kännas när den rör sig nuuuuuuu!
Jag är i vecka 13 och har oxå fått mage tycker jag. Jag längtar sååååå efter att få känna den lilla krabaten där inne, vill att de ska kännas när den rör sig nuuuuuuu!
 snacka om att jag längtar till den dagen.Nu börjar magen synas här, och jag tror minsann att jag känner att den lilla rör på sig därinne. Vet ju inte om det är det jag känner, men har läst att det känns som fladder och det är precis så¨det känns
.
Vecka 15 imorgon.....nu jäklar går det undan!! Inte långt kvar till RUL nu, om tiden går såhär snabbt så är det ju snart 2 december
I natt hade jag jätteont i magen, men inte i gravidmagen utan typ i magsäcken.....måste varit att jag ätit för mycket godis på kvällen. Idag mår jag prima ballerina igen.
Hoppas ni alla har det bra!!!
Jag har en riktig slappardag idag, känns så skönt att unna sig att inte göra någonting en hel dag.
JAg mår verkligen prima!!!! Känns som livet leker och jag är ständigt glad. Jag tror faktiskt aldrig jag mått så bra som jag gör nu när jag är gravid
.
Hörrni, en fråga.....någon som vet om det är farligt att använda hårspray under grav? Jag har gjort det hela tiden och inte tänkt på det förrän idag när jag började fundera över det
Ja det här med barnvagn har vi oxå börjat fundera på, vad ska man välja för märke? Vill inte ha någon skrammelvagn!
Är i vecka 16 nu och jag tycker bara det sa pang över natten och magen kom som ett brev på posten
 nu går det inte att dölja längre!! 
Nu får tiden rappa på lite så det blir dax för RUL, vill se att allt är som det ska.................längtar!
Idag är jag nästan hundra procent säker på att jag kännt den lilla rackaren sprattla omkring därinne
 som en liten fisk känns det som!!!!!! Hoppas att jag kännt rätt och att det nu kommer oftare så det här känns mer verkligt!