isolande skrev 2011-02-01 12:45:44 följande:
Jag hade inga problem med att ta mig upp, och ridningen i sig gick ok. Grejen är den att bägge kusarna är unghästar så det kan ju gå vilt till helt plötsligt

. Min man är dessutom av den ängsligare sorten så han hade nog blivit orolig om han visste....
Skönt att röja innan bebisen kommer, det har vi oxå gjort. Vind och källarförråd är utrensade!
syrrans häst var 3år när hon blev gravid en riktig hoppetossa, som skulle sparka bakut och bocka hela tiden men så otroligt snäll och sen är ju syrran nog den envisaste jag känner hehe så hon höll sig kvar vilket som.. men jobbigt var de nog.. haha kanske bästa att hålla tyst om de då och smyga lite, men var försiktig skulle vara väldigt tråkigt om något väl skulle hända man vet ju aldrig tyvärr...
Ja vind och källare är rensat här redan, flyttade ju för ca 4 månader sen så de röjdes redan då nu är de bara balkongen kvar, har vart lite slö för de är grejer sen julafton som julgran och säckar med papper och kartonger, och en madrass och lite sånt..
när de väl är väck så ska jag sätta upp 3 stycken bambudraperin så de blir lite mer insynsskyddat men de måste lackas dessutom eftersom att de egentligen är till för att sitta inne så för att de inte ska bli dåliga så är de nog bäst att lacka dem. sen väntar jag bara på att få hem lite växter som jag har budat och vunnit på tradera, bland annat en jätte fin palm som kan bli ca 2m hög och när den blommar på våren så är de 100-1000tals vita blommor så de ska bli så kul och spännande att få fixa iordning där ute med så man får de lite mysigt, måla dotterns kaninbus så den smälter in lite bättre och sen ska jag köpa sånt där fusk gräs, ja ni vet sån där grön matta, sen är jag nog nöjd, många projekt nu men känner att jag behöver ha något att göra.. känner mig redan nu väldigt rastlös bara för att filten nu är klar.. ska se om jag lyckas få en bra bild på den så får ni se. blev ganska nöjd hade kunna bli något bredare men den duger goott och väl..