Jodi skrev 2010-11-28 17:38:57 följande:
Vi har tid kl 08 (snark...) men jag har tagit ledigt resten av dan så jag tänkte gå hem och sova lite efteråt. 

Om allt ser bra ut tänker jag för första gången gå och titta lite på söta bebiskläder.... och kanske investera i ett par mammabyxor, det börjar bli dags!! Hoppas oxå att allt är bra, kommer vara så nervös!!
Jag känner inte buffar varje dag, men nästan (om det nu är bebisen, jag kanske inbillar mig!!). Men det är bara när jag ligger och vilar, oftast på kvällen när jag ska sova. Känner ingenting på dagarna när jag håller igång. Annars är det väl mer normalt att man inte känner rörelser varje dag. Det beror väl helt på åt vilket håll den ligger antar jag.
Jag tänker oxå titta på och kanske köpa lite bebiskläder om allt ser bra ut men det måste det göra!!!!! 
Mammabyxor har jag redan investerat i ett par men använder dom inte så flitigt, rivs inte riktigt i dom, kör på tigths istället.
Har din mage blivit stor? Jag tycker min växte ordentligt över en natt förra veckan, innan har det inte gått att se att jag är gravid.