BF maj 2011
Sorry minya
Sorry minya
Har inte last nan sa kallad slut diskusion pa de men tycker bara att de varit sma komentarer har och dar om att vissa inte vill lasa oro om mf darav mitt sarkastisk eller va man nu ska kalla de.... What ever.
Ar frisor sen tidigare men fargar aldrig hemma utan gar pa salong och kor alltid folie, dom har ju aven battre ventilation sa de maste ju vara ok tycker man.
Far val borja kora lite latt traning da! =) Om man orkar... Ar helt slut nu nar man har jobbat tre dagar efter att ha legat pa soffan i tva veckor. Och ska sjalvklart pa ett i morn igen.
Nu kan jag vara lugn
Idag har jag varit och shoppat graviditets klader!!! 
Skulle bara kopa en bh, men sa blev de jeans, linne och troja ocksa.... Ska nog tillbaks och kopa en till bh imorgon, den ar saa super skon alltsa! Fick aven massor fran min kompis sa nu har jag lite mer att kla mig i. Ahhh.... Va man fick mer smak pa och shoppa da. Inte ar de gratis heller med gradivitets klader.
Far hoppas mitt UL gar bra pa tisdag nu!!
Jaha... Ja gick tillbaks for att kopa min bh i en till farg och visst blev de lite mer igen. 
Ahh de ar ju sa roligt och de kanns mer verkligt och mysigt. Langtar sa nu pa liten. Ar ocksa mitt uppe i familjebil kopet sa den ska hamtas hem pa tisdag efter UL sa hall tummarna att allt gar bra!!! Fem dagar dit, nedrakning paborjad. =)
Jag kopte jatte skit snygga skinny jeans med san "resar/tyg" midja i dom sitter skit snyggt och ser ut som vanliga jeans om man inte ser resaren. Har ni nagra bra internationella online butiker sa dela garna med er!