FruganH skrev 2011-01-17 18:33:56 följande:
Ledsen, men jag måste verkligen gnälla av mig lite.. Vill ni inte läsa en massa gnällande, så sluta läs nu..
Mår verkligen skit just nu rent ut sagt..

I helgen har jag sovit riktigt dåligt och samma sak igår. Gick upp imorse och kände mig som en zombie och ville bara gråta. Det går ju an att sova dåligt när man ändå är ledig på dagen efter, men att åka till jobbet va verkligen hemskt. Sen att köra bil i nästan en timme i mörkret och vara jättetrött känns riktigt läskigt.
Trivs inte på jobbet heller och det gör ju inte direkt att man längtar efter att gå dit i vanliga fall och det var ju än värre idag. Har vart helt död hela dagen, halsbränna, ont i magen och ont i huvudet. Är verkligen nere på botten.
Just nu fattar jag inte hur jag ska orka jobba ända till påsk..
Sen har sambon fått jobb i en annan stad och pendlar han med, så han kommer med största sannolikhet inte kunna gå med på föräldrautbildning/förlossningsförberedande och det känns inte alls bra för mig.
Hade behövt känna mig trygg med att han vet vad som väntar och kan stötta mig under förlossningen, men nu känns det som att jag till stor del kommer att få försöka hantera allt själv när det väl gäller.
Hade nog kunnat rabbla upp tusen saker till, men ska väl sluta så ni slipper höra på all skit..
Jag har inte så mycket att komma med mer än att det löser sig..Känner mig oxå lite ner idag, sån där allmän olustighets känsla har jag i hela kroppen...
Men kan inte ta ledigt de dagarna det gäller...Det hoppas jag min man tänker göra, har inte ens reflekterat över det...För jag antar att jag oxå måste ta ledigt, eller vilka dagar brukar det vara??
Hoppas du känner dig piggare i morgon
Kramar om!!