• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • PrincessOfIce
    Kaxmaja skrev 2010-09-08 20:28:12 följande:
    Henne gillade jag. så där skör och sårbar röst

Håller med.. Jättevacker röst..

• Hanniz84

jättefinfin röst hade tjejen.... gillar henne

Isa <3
  • En Elva

Emil och Frida är ju bra.

Blev dock smått förvånad när Frida rullade in på audition i rukkstol, det är modigt att inte låta en rullstol hindra en från sin drömmar

Alltså, denna reklam är väldigt irriterande, hinner ju knappt börja innan nästa reklampaus, detta är ju extremt, inget annat TV 4 program har ju såhär mycket reklam. Kanske dags att kontakta tittarombudsmannen och fråga hur det kommer sig att de slänger in så mycket reklam i just Idol 2010. Eller vad säger ni?

• Novemberstjärnan

Tror jag läst samma kurs som Frida på komvux. Om hon är från Ronneby. De sa ju bara att hon var från Blekinge.
    Och förresten så var Olle en liten godisbit!  

• Hanniz84

är det bara jag... eller har dom inte lika mkt "dåliga" detta året som innan?
    okej, att det bara varit 2 avsnitt men

Isa <3
  • Mynta
    Hanniz84 skrev 2010-09-08 20:35:56 följande:
    är det bara jag... eller har dom inte lika mkt "dåliga" detta året som innan?
    okej, att det bara varit 2 avsnitt men
    Min känsla också. Det är väääldigt många som går vidare.
  • Kaxmaja
    Mynta skrev 2010-09-08 20:42:43 följande:
    Min känsla också. Det är väääldigt många som går vidare.
    Och väldigt många av dem är bra. annars brukar det alltid vara folk som går vidare som jag inte hör storheten i.
  • En Elva

Simon är ju så grym och Julia 16 år med den rösten. Vilka talanger det finns i detta land alltså

Men 100 biljetter, det måste ju dom förbruka hur fort som helst ju.

• En Elva

Ha ha, jag gravade när Johan kom in och påstod sig ha Ozzy Ozbourne röst, ha ha. Undrar om han kände sig urdum eller urdum? ha ha

Svar på tråden Idol 2010