• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • En Elva
    fantasiemma skrev 2010-09-08 23:17:02 följande:
    Håller verkligen med om att det är alldeles för mycket reklam just på idol. Sjukt mycket

Jag blev sp glad bär Frida gick vidare. Vilken inlevelse hon hade.
    Sen Olle..... Wow säger jag bara.

Men de måste ju fått tillsägelse eller båt om att de ska ha mer bra än dåliga för det är ju roligare i titta i lyssna när det är vettiga som kan sjunga.
    Men weises son gilla ni honom?
    Han var ju ingen som stack ut något extra, han marknadsför sig själv som son till Arne Weise och jag tror inte han kommer gå långt, han åker säkert ut under slut audition.
  • Färna

Kul tråd när Idol auditionen är slut... :) Kladdar för att få i favoriter!:D

• Yrja M
    En Elva skrev 2010-09-08 23:22:55 följande:
    Prova att söka på you tube på Idol 2009 Jimmy.
    Då får jag fram "bä bä vita lamm" :(
  • En Elva
    Färna skrev 2010-09-08 23:25:38 följande:
    Kul tråd när Idol auditionen är slut... :) Kladdar för att få i favoriter!:D
    Ha ha, här skriver vi alla möjliga tider på dygnet Jag och Angelzezzan höll i nedräkningen till premiäravsnittet

Det är bara att klicka annars på Lägg i favoriter om du inte vill kladda så hamnar den rätt
  • Färna
    En Elva skrev 2010-09-08 23:27:35 följande:
    Ha ha, här skriver vi alla möjliga tider på dygnet Jag och Angelzezzan höll i nedräkningen till premiäravsnittet

Det är bara att klicka annars på Lägg i favoriter om du inte vill kladda så hamnar den rätt
    Ja, jag märker det.. :O :D Missade det pga träning, var det bra?:b

Oj, där ser man... :( Använder sällan hemsidan då jag kör appen i iPhone! :D Men tack för tipset.. :) 
  • En Elva
    fantasiemma skrev 2010-09-08 23:25:39 följande:
    Här stod det inte mycket
    Yrja M skrev 2010-09-08 23:26:02 följande:
    Ha ha Du skämtar?   Prova att söka på TV 4 play då på Idol 2009 Jimmy. Det måste ju finnas Minns tyvärr inte hans efternamn.

De kanske visar klipp på hans audition 2009 på Idol kanske under slut audiotion.
  • fantasiemma
    En Elva skrev 2010-09-08 23:30:16 följande:
    Här stod det inte mycket
    Yrja M skrev 2010-09-08 23:26:02 följande:
    Ha ha Du skämtar?   Prova att söka på TV 4 play då på Idol 2009 Jimmy. Det måste ju finnas Minns tyvärr inte hans efternamn.

De kanske visar klipp på hans audition 2009 på Idol kanske under slut audiotion.
    haha nä jag råka trycka på skicka när jag skulle läsa. Körde via min app i iphonen
  • En Elva
    Färna skrev 2010-09-08 23:29:42 följande:
    Ja, jag märker det.. :O :D Missade det pga träning, var det bra?:b

Oj, där ser man... :( Använder sällan hemsidan då jag kör appen i iPhone! :D Men tack för tipset.. :) 
    Idol är alltid bra och går att se i repris tisdag-fredag kl 0.10 samt på helgen efter nyhetsmorgon. Vet inte om det är lördag eller söndag. Kolla på www.tv.nu eller på TV4 play direkt.
  • En Elva
    fantasiemma skrev 2010-09-09 08:59:25 följande:
    haha nä jag råka trycka på skicka när jag skulle läsa. Körde via min app i iphonen
    OK, detta med app och papp osv och läsa oh skriva på mobil förstår jag mig inte på, man måste ju ha förstoringsglas om man ska kunna se bokstäverna Jag har provat, men då har jag inte Iphone utan SE, ha ha kanske beror på det

Drygt 7 timmars väntan nu till dagens avsnitt
Svar på tråden Idol 2010