• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • PrincessOfIce

Enda riktigt seriösa från Göteborg verkar ju ha varit den där Alice som Bagge tog i sin jakt vid sidan av där på musikskolan...

• En Elva

Henrik också bra. Såg ni han som sjöng Idollåten på slutet? Vilket skämt, fy fan vilken falsksång

• memmi

Fick en chock när jag såg att min polare var med o sjöng. Inte för att han gjorde det seriöst, men ändå. Det var Nicklas som sjöng Blue Hawaii. Det där räddade verkligen min kväll!  Skrattande

• En Elva
    PrincessOfIce skrev 2010-09-09 20:47:31 följande:
    Enda riktigt seriösa från Göteborg verkar ju ha varit den där Alice som Bagge tog i sin jakt vid sidan av där på musikskolan...
    Igår eller?
  • En Elva
    memmi skrev 2010-09-09 21:48:50 följande:
    Fick en chock när jag såg att min polare var med o sjöng. Inte för att han gjorde det seriöst, men ändå. Det var Nicklas som sjöng Blue Hawaii. Det där räddade verkligen min kväll!  Skrattande
    Fy vad pinsam han var då
  • Hanniz84
    memmi skrev 2010-09-09 21:48:50 följande:
    hahhah!
    underbar

en hel del duktiga killar med so far...
    jag va grymt "förälskad" i Calle o hoppas att det kommer en ny som jag kan dregla över på fredagkvällar
    Isa <3
  • PrincessOfIce
    En Elva skrev 2010-09-09 22:07:10 följande:
    Igår eller?
    Japp.. Hon gick ju på skola i Angered.. Inte för att jag är så jättehaj på Göteborg Stockholmare som jag är men vad jag vet ligger det i Götet..
  • En Elva
    PrincessOfIce skrev 2010-09-09 22:31:49 följande:
    Japp.. Hon gick ju på skola i Angered.. Inte för att jag är så jättehaj på Göteborg Stockholmare som jag är men vad jag vet ligger det i Götet..
    Jo, det ligger i Göteborg.
Svar på tråden Idol 2010