• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Thaleya

Jag älskar ju Alice men var det bara jag som tyckte det där lät hemskt smärtsamt nyss?

• Thaleya

Weise och sassa hejjar jag på ikväll, men jag hoppas då verkligen på att Juryn tar Alice med sig sen som en av de fyra finalplatserna. Och de lär de göra om Sverige röstar smart :P

• Yrja M
    Thaleya skrev 2010-09-28 20:54:18 följande:
    Jag älskar ju Alice men var det bara jag som tyckte det där lät hemskt smärtsamt nyss?
    Hon var inte så bra ikväll tyckte jag.. jag blev förvånad att juryn var så positiva.
  • vackrastarflow
    Yrja M skrev 2010-09-28 21:15:11 följande:
    Hon var inte så bra ikväll tyckte jag.. jag blev förvånad att juryn var så positiva.
    håller med, tyckte det lät pipigt, inget jag hade velat lyssna på en längre tid.
  • Thaleya
    Yrja M skrev 2010-09-28 21:16:12 följande:
    Nån som vet vilka det är på tur imorgon?
    Jag är inte helt säker men jag skulle chansa på att det är:

Simon, Jay, Daniel, Michaela, Minnah och Malin

för jag har sett förintervju med dem, och de verkar bli intervjuade i grupperna som de uppträder i.

Men om det är den uppställning så suger det ju, Jay ska isåfall vidare, men hur blir det med tjejerna, tre alldaglingar och dåliga i samma grupp?

Minnah kanske sjunger bäst av tjejerna där, men det är nått med henne jag inte gillar.
  • Thaleya

Det innebär att Olle; Jimmy och Geir kommer att sjunga mot varandra. Tre av mina favorit killar. Det suger jue. Insåg precis att en av mina favorit killar inte kommer vidare hur jag än vill, för att de lade upp deltävlingarna såhär.

• iolanthe

Jag tror stenhårt på att juryn kommer att ge Elin ett wildcard och även Geir om inte tittarna väljer honom. Och som finländare håller jag både tummar och tår för att det blir så .

• Yrja M
    Thaleya skrev 2010-09-29 10:11:54 följande:
    Det innebär att Olle; Jimmy och Geir kommer att sjunga mot varandra. Tre av mina favorit killar. Det suger jue. Insåg precis att en av mina favorit killar inte kommer vidare hur jag än vill, för att de lade upp deltävlingarna såhär.
    Shit vad taskigt att lägga de killarna i samma grupp.. jag vill att Jimmy ska gå vidare men det är ju svårt att tävla mot Olle och Geir..
  • Thaleya
    Yrja M skrev 2010-09-29 18:23:02 följande:
    Shit vad taskigt att lägga de killarna i samma grupp.. jag vill att Jimmy ska gå vidare men det är ju svårt att tävla mot Olle och Geir..
    Jo jag menar det. jag vill att alla tre ska gå vidare. medan jag tillexempel inte hejjade på chris, fast han gjorde bra ifrån sig.
Svar på tråden Idol 2010