• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • fantasiemma

JAg har haft rätt med alla som gått vidare... gött gött

Men imorgon blir de svårt...
    Alla 3 killarna är ju grymma... hmmm

• honkie

är man pervo om man som 25-åring är heltänd på michaela? och ni som är mer insatta, kan hon ens gå vidare efter kvällens kval?

• Hanniz84
    Thaleya skrev 2010-09-29 22:54:41 följande:
    Yes rätt gick vidare. Jay och Minnah
    helt rätt!!
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-29 23:13:09 följande:
    jag gillar verkligen jay! han vann mitt hjärta från början men måste han se så ledsen ut? han ser jämt ut som en ledsen liten bortsprungen hund.
    samma här vilken kille....
    Isa <3
  • Thaleya
    honkie skrev 2010-09-29 23:52:02 följande:
    är man pervo om man som 25-åring är heltänd på michaela? och ni som är mer insatta, kan hon ens gå vidare efter kvällens kval?
    Min kille är 23 och är heltänd på michaela fick jag reda på igår. så det är nog ingen fara. Är ju aldrig så att han skulle göra nått med henne i ett scenario om det båda vart singlar och träffats. Inte för att det gör en till pervo heller :P
  • Hanniz84
    Thaleya skrev 2010-09-30 09:45:57 följande:
    Min kille är 23 och är heltänd på michaela fick jag reda på igår. så det är nog ingen fara. Är ju aldrig så att han skulle göra nått med henne i ett scenario om det båda vart singlar och träffats. Inte för att det gör en till pervo heller :P
    har en kompis som är 28år som kollar på Idol enbart för hennes skull... Cool
    Isa <3
  • Thaleya
    Hanniz84 skrev 2010-09-30 09:56:26 följande:
    har en kompis som är 28år som kollar på Idol enbart för hennes skull... Cool
    Haha, jag tycker hon är fin och ser lite äldre ut än vad hon är. Jag hade tippat på 19-21 om jag hade sett henne. Men dialekten klarar jag inte av så när hon öppnar munnen så blir hon inte lika tilldragande för mig.
  • honkie
    Thaleya skrev 2010-09-30 10:03:38 följande:
    Haha, jag tycker hon är fin och ser lite äldre ut än vad hon är. Jag hade tippat på 19-21 om jag hade sett henne. Men dialekten klarar jag inte av så när hon öppnar munnen så blir hon inte lika tilldragande för mig.
    jag känner mig hemma hos skånetjejer.
    men alltså, vanligtvis skulle det aldrig hända något mellan mig och en 16-åring heller men hon känns knappast som en 16-åring och kanske är det just det som gör henne lite spännande... men som sagt, hur stor är chansen att man får se henne igen? är hon helt ute ur tävlingen nu?
  • Thaleya
    honkie skrev 2010-09-30 10:11:48 följande:
    men alltså, vanligtvis skulle det aldrig hända något mellan mig och en 16-åring heller men hon känns knappast som en 16-åring och kanske är det just det som gör henne lite spännande... men som sagt, hur stor är chansen att man får se henne igen? är hon helt ute ur tävlingen nu?
    Ne men jag förstår vad du menar. Jag tycker typ att Haley Joel Osment i sjätte sinnet, är het i filmen fortfarande trots att han var ett barn där. Men skulle jag göra nått med ett barn, aldrig!
  • Thaleya
    Thaleya skrev 2010-09-30 10:29:31 följande:
    Ne men jag förstår vad du menar. Jag tycker typ att Haley Joel Osment i sjätte sinnet, är het i filmen fortfarande trots att han var ett barn där. Men skulle jag göra nått med ett barn, aldrig!
    men sen var ju mitt exempel mycket mer extremt med.
  • Thaleya
    honkie skrev 2010-09-30 10:11:48 följande:
    Ja just ja det jag tänkte skriva var ju att nej hon är inte helt ute ur tävlingen än. Juryn har fyra wildcards som de kan dela ut till fyra de tycker ska gå vidare, så de skulle ju kunna välja henne.
Svar på tråden Idol 2010