• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • MassiiMotoo
    Mara skrev 2010-10-01 23:21:51 följande:
    Jag tycker inte heller att han är så speciell. Beteer sig som klassens clown. Kanske får han en del röster pga sin pappas kändisskap.
    Ja men det är nog så till stor del.
    Kokomo skrev 2010-10-01 23:26:30 följande:
    jag tycker han är duktig men stör mig på hans person så pass mycket att jag inte riktigt kan uppskatta hans röst...
    Sen som du säger, som han spelar eller om han nu är så... usch det irriterar mig så..
  • ääni

Äntligen har jag hittat hit. Fick inte upp tråden i forumsök men den fanns förstås här under film/tv

Vilka är bäst nu då?

Jag tycker det var synd att inte Chris, Madeleine och Michaela gick vidare. Tror de hade kunnat utvecklas mycket.

Finns några favoriter ändå bland de som gick vidare. Minnah och Linnea. Sassa lite för hennes blick... Killarna är inge vidare i år fötutom Geir men han har skitbra röst. Kul att han höjer medelåldern lite. 

• ääni
    vackrastarflow skrev 2010-10-01 20:11:37 följande:
    okej, så Elin var wild card 1 alltså... vet inte om det gjorde mig jätteglad, men hon är bra på scen iaf. verkar trygg i sig själv.
    Tänkte också på att hon verkar trygg i sig själv. Sa det till min sambo. Det är härligt att se på en så ung tjej. Vet inte hur gammal hon är men ganska ung är hon väl i alla fall.
  • teddy
    Kokomo skrev 2010-10-01 23:26:30 följande:
    jag tycker han är duktig men stör mig på hans person så pass mycket att jag inte riktigt kan uppskatta hans röst...
    Håller med dig där. Det är nått med han som jag inte gillar. Kaxig verkar han vara oxckså. Känns falsk på nå vis.

Förövrigt måste jag ändå säga att det är rätt bra röster med i år. Inte så många pojkbandsröster. Folk har nog tröttnat på det som tur är.
  • LinaIda
    teddy skrev 2010-10-01 23:50:58 följande:
    Håller med dig där. Det är nått med han som jag inte gillar. Kaxig verkar han vara oxckså. Känns falsk på nå vis.

Förövrigt måste jag ändå säga att det är rätt bra röster med i år. Inte så många pojkbandsröster. Folk har nog tröttnat på det som tur är.
    Känns ungefär som alla andra stureplansnissar med rika föräldrar... bläää.. men han sjunger bra. De ska väl göra en makeover nästa vecka.. :D Tyvärr är det svårare att göra om hans personlighet, den sitter ju inte bara i utseendet...
  • Kokomo

Jag sörjer ju lite att varken publiken eller juryn såg Simons storhet... Så nu ska jag tjura i en vecka och sen acceptera att livet går vidare. Godnatt!

• ääni
    Kibell skrev 2010-09-30 19:17:05 följande:
    Hoppar in här i tråden
    Titta vad jag hittat www.geirronning.com/
    Han skriver själv att han varit en etablerad artist i 20 år. Trodde inte att man som etablerad artist fick söka till Idol.
    Han har gjort album, finska melodifestivalen, spelningar runt om.
    Håller med. Känns inte riktigt som rätt forum för honom... 
  • Thaleya

visst får man se vilka som går vidare ikväll, eller har fått sett för jag har missat idol?

• fantasiemma
    hmcc skrev 2010-10-01 22:42:06 följande:
    Usch den där från Gotland påminner till utseendet om den där galningen Lars som var med förra året.
    nja...
Svar på tråden Idol 2010