• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Bedhead

What was up med Lailas klänning där i början? Hade den fastna i strumpbyxorna när hon var på muggen?

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Kokomo
    Bedhead skrev 2010-10-08 22:54:04 följande:
    What was up med Lailas klänning där i början? Hade den fastna i strumpbyxorna när hon var på muggen?
    Haha det diskuterade vi här hemma! Min kille trodde att hon hade några slags små beige shorts under men jag tyckte fan det såg ut som att den hade hakat upp sig så man såg (tant)strumpbyxorna!
  • Suck och suck

Tycker också det är hög kvalitet i år. Därför jag tittar.
    Och det var ju HELT rätt person som åkte ut. Skönt!
    Synd att Linda klätt ned sig så ikväll. Hon som brukar vara så vacker.
    Skönt att juryn sa det också. Kraven med de vidriga omstylningarna kanske inte kommer från dem då?
    Artisterna försöker väl vara tillrättalagda och tror att juryn FÖRVÄNTAR sig massa flashiga omstylningar,
    men även de tycker att artisterna samtidigt ska ha kvar sin personliga stil, kanske? *hoppas*

• fantasiemma
    Suck och suck skrev 2010-10-08 23:59:01 följande:
    Tycker också det är hög kvalitet i år. Därför jag tittar.
    Och det var ju HELT rätt person som åkte ut. Skönt!
    Synd att Linda klätt ned sig så ikväll. Hon som brukar vara så vacker.
    Skönt att juryn sa det också. Kraven med de vidriga omstylningarna kanske inte kommer från dem då?
    Artisterna försöker väl vara tillrättalagda och tror att juryn FÖRVÄNTAR sig massa flashiga omstylningar,
    men även de tycker att artisterna samtidigt ska ha kvar sin personliga stil, kanske? *hoppas*
    Håller med dig helt o hållet.
  • fantasiemma
    Superbia skrev 2010-10-08 22:26:45 följande:

Tror att Sassa eller Alice åker idag.

lite rätt hade du ;)
  • Suck och suck

Oj, lyssnade på Geir (tv 4 play) nu. Han ÄR ju helt fantastisk! Kyss Måste lyssna på den igen!
    MYCKET sällan jag har lyssnat om och om igen på Idollåtar.
    Men det hände även då Linnea uppträdde för ett par fredagar sen.

• Suck och suck

Alltså det ör den här "Hope there is someone"

SÅÅÅ vackert!! Vackrare än originalet.

• Suck och suck

Geir Need you now, kan man ju också lyssna på hur många gånger som helst och JA, bättre än originalet.

• mrs Elliott
    Kokomo skrev 2010-10-08 23:05:13 följande:
    Haha det diskuterade vi här hemma! Min kille trodde att hon hade några slags små beige shorts under men jag tyckte fan det såg ut som att den hade hakat upp sig så man såg (tant)strumpbyxorna!
    Visst hade klänningen fastnat??
Svar på tråden Idol 2010