Idol 2010
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Nu har jag sett idol från igår.
jag saknar Freja i startelvan, och även Janine lite tror hon kan göra bättre ifrån sig. Jag får hoppas att de söker nästa år igen. Men det är ju nästan aldrig människor som söker två år.
Tyckte att det var bra att Andreas gick vidare.
Sen tyckte jag att de fyra juryn valde så var:
Sassa ett bra val och Daniel.
Men de elin och madeleine tycker jag är sådär bara.
Olle var ju trevligt att han gick vidare.
Sen måste jag inflika att Jay sjöng som en gud igår.
Linnea och Alice irriterar mig och även lite Sassa, för de har så sjukt bra röster, men de fabblar bort dem. På dåliga låtval, flams, skabbiga versioner av låtarna och annat.
Tycker att Minnah sjöng bra och det var trevligt att höra Gaga igår, men kunde inte njuta riktigt för jag hört så mycket bättre versioner.
denna tillexempel
Olle gillar jag men jag tycker han är mer en musiker än en Idol person. om ni förstår vad jag menar.
Jag måste säga att Olle är grym så som Jay och Alice och Daniel och Geir... jag gillar många i år!! :) Och det bästa av allt så fick jag biljetter till finalen i födelsedagspresent igår!!!!!!!! Tjo ho, vad skoj!! :)
"Usch den där från Gotland påminner till utseendet om den där galningen Lars som var med förra året."
Näääää, Lars var ju ful och bara konstig! Olle är aaas-snygg! En kombo mellen Jude Law, Joaquin Phoenix och Orlando Bloom tycker jag att han är ![]()
Fredagens tema: Det här är jag. De har valt en låt själva som representerar dem och deras stil.
Låtarna:
JAY: White Wedding - Billy Idol
ANDREAS: For Once In My life – Frank Sinatra
LINDA: You Oughta Know - Alanis Morissette
DANIEL: Who Says - John Mayer
ELIN: Hang With Me - Robyn
OLLE: Talking About a Revoultion - Tracy Chapman
SASSA: Dear Mr.President - Pink
LINNEA: Crazy - Gnarles Barkley
GEIR: Need You Now - Lady Antebellum
ALICE: If It Makes You Happy - Sheryl Crow
MINNAH: Holding Out For a Hero - Bonnie Tyler
Vad tror ni om det?
Är det bara jag som tycker Sassa är jätte dålig, det sämsta jag har hör i Idol iaf! Jag gillar Sassa som person och att hon så gärna vill men hon kan ju absolut inte sjunga. Hon skrålar ju så man får dra ner volymen och har liksom ingen röst att sjunga så högt som hon gör. Hon vill vara en Rocksångerska men det har hon inte alls röst för. Det låter som mig när jag sjunger i duschen...!!
Nu är jag elak jag vet, men jag blev ju liksom tvungen att få ur mig det!
Oj varför har ingen skrivit här?
![]()
Har bara slölyssnat lite ikväll. Tycker inte att någon är så där WOW