Inlägg från: end of days |Visa alla inlägg
  • end of days

100 000 per knull

Skratta eller gråta det är frågan.
    Visste inte att jag var en groomande våldtäktsman när jag blev själv uppraggad av en 14 åring under tiden jag var själv mycket äldre.
    Höll i två år ska man kanske tillägga så det var ingen one night stand som artikeln verkar handla om.

Mina kondoleanser till männen

• end of days
    LyckligtSlut skrev 2010-08-26 05:48:42 följande:
    Skärpning för fan. Det är inte en jävla utflyk eller ett goseknull att bli våldtagen. Jag kan fan inte ens gå rakt eftersom mitt balanssinne är helt uppfuckat pga misshandeln flera ÅR efteråt.

Sedan när det gäller våldtäkt på minderåriga. ha inte sex med barn då kallas det enligt lag minst utnyttjande. Är det svårt att låta bli? Ha inte sex med minderåriga helt enkelt. Acceptera eller flytta till ett annat land.
    Kan flicka in här, även om jag förstår att mammor kan bli lite upprörda när deras små prinsessor visar sig att inte att vara barn utan unga kvinnor så får man vara lite mer realistiskt än så.

Kan garantera att det inte fanns några barn inblandade i mitt tidigare förhållande och ska vi överdriva med uttrycken och begrepp så blev snarare jag våldtagen av en kåt tjej.
    Tänkte inte några irrelevanta siffror stå i vägen för nått som visade sig vara ett roligt och givande förhållande som tyvärr bara varade i två år.

Men jag instämmer med några föregående talare, börjar man använda ord som våldtäckt och utnyttjande när det kommer till helt vanliga relationer så vattnar man ut dessa begrepp och förminskar dom riktiga brotten som kvinnor tyvärr råkar ut för.
  • end of days
    Corpset skrev 2010-08-26 11:10:05 följande:
    Jag tycker det är ganska enkelt. Har du fortfarande en målsman? Då är du ett barn, omyndig. Jag ser inget större problem med två fjortonåringar som har sex med varandra, för de är troligtvis närmare varandra i mognadsgrad än 14 och 52. Jag ser däremot ett stort jävla problem med de vuxna människor i den här tråden som pratar om att sänka byxmyndighetsåldern ner mot 12 (wtf, 12-åringar sprang runt i mysbyxor och tittade på julkalendern och merparten hade inte ens fått mens när jag var 12) och tycker det är "rätt" att medelålders män ska ha sex med tjejer som inte ens gått ut grundskolan.

Close-in-age exceptions, visst, men nej, jag tycker inte myndiga personer ska ha sex med omyndiga personer. Jag tycker inte heller att vårdare/personliga assistenter och dylik personal ska ha sex med dementa, och gravt efterblivna, oavsett om de dementa eller gravt efterblivna raggar på dem. Att vilja ha sex har inget att göra med att att vara mogen nog att ge samtycke. Pedofiler säger gärna att barn är sexuella varelser, vilket de är, men bara för att barnen har upptäckt sin egen sexualitet så betyder inte det att vuxna skall utnyttja dem, oavsett om de verkar "villiga" eller inte. Vad fan, pedofil.se refererar till forskning som pekar på att spädbarn kan få orgasm.

"En pedofil relation är inte jämlik men kan vara precis lika gynnande som moderns relation till barnet." <-- WHAT THE CRAP.

Mjo, men nu handlar detta varken om pedofiler eller spädbarn utan om tonåringar och rättighet till ett normalt liv.

Hittade en tråd om detta på en annan sida med lite inside information som inte nämndes i tidningen.
    Tjejen ljög om sin ålder och hon hade utseendet på sin sida.
    Det utesluter alla extrema utsvävningar åt pedofilhållet och eftersom jag själv har suttit i liknande sits så kan säga att det är inget annat än moralpanik som talar.
  • end of days
    ChoopChoopSong skrev 2010-08-26 12:27:33 följande:
    Ja, det finns många 13-14-åriga tjejer som är sexuellt nyfikna. Ibland redo för sex, ibland inte.

Det finns också en del "trasiga" tjejer i den här åldern som söker bekräftelse på nätet eller rymmer hemifrån och har sex med vuxna män bara för att få tak över huvudet, pengar etc. Det är inte våldtäkt (om man bortser fån 15-årsgränsen). Men är det rätt?

Man ska inte överbeskydda barn, men inte heller göra dem till små vuxna, som en del gör. Många 14-åringar är kroppsligt mogna. Men de är inte emotionellt mogna eller har samma tänk som en vuxen! Färdigutvecklad är man först i 20-årsåldern. Kroppsligt och själsligt.

Att resonera som om en 14-åring "alltid vet vad hon gör" eller "får skylla sig själv", är att lägga samma ansvar på henne som man gör på vuxna. Nej, hon är inte vuxen och för övrigt - hur man kan lägga större ansvar på en 14-åring än på en vuxen man, övergår mitt förstånd. Kan män inte kontrollera sina lustar? Blir män aldrig vuxna i så fall? Nu kanske hon "såg äldre ut" samt ljög om sin ålder - jag vill inte uttala mig om det enskilda fallet. Men generellt tycker jag att attuítyden bakom resonemanget, låter konstig. Ska vi ge 14-åringar samma ansvar som vuxna, kan vi väl lika gärna omyndigförklara alla hebefiler?
    Män kan nog kontrollera sina lustar vid behov men det finns situationer där behovet helt enkelt inte finns.

Man kan nog ställa samma fråga till kvinnor, kan ni inte kontrollera egna lustar? Blir ni inte mer vuxna än så?
    Tjejen som jag blev i slutändan ihop med raggade på mig i flera veckor, till slut såg jag helt enkelt ingen anledning att fortsätta avfärda henne eller behandla henne som ett barn vilket hon inte var, hon var en ung kvinna som hade sitt sikte inställd på mig och gav sig inte.
    Enligt lagen som våldtog jag ett barn, vilket sig är helt uppåt vägarna, efter två år så skiljdes vi som vänner.
    Ge tonåringar samma ansvar som vuxna är lite att ta i men det går heller inte behandla tonåringar som barn.

Utmåla specifikt hebefiler som hänsynslösa rovdjur fungerar dåligt, vi är alla rovdjur, kvinnor som män, med siktet instält på ett mål är det sällan vi ger oss, vare sig det står 14 på id-kortet eller 40.
  • end of days
    Lady Macbeth skrev 2010-08-26 17:04:41 följande:
    Om man typ låter bli att ha sex med tjejer under 15 så behöver man ju inte bekymra sig om vad de har för motiv.  

Eller så kan man reagera på att folk hindras från att leva sina liv med ren terror för det jag ser i artikeln är inget annat än maktmissbruk.
    Båda parter fick vad dom ville ha, tills pappa staten kom in och bestraffade bägge.
  • end of days
    Queenie70 skrev 2010-08-26 17:46:53 följande:
    Rätta mig om jag har fel, men är inte det exakt samma sak pedofiler brukar inbilla sig? Att det är ett ömsesidigt förhållande på lika villkor etc.

Bara av nyfikenhet skull...anser du att det finns en gräns där det inte är ok? Var går den? är en 12 åring lovligt? En 14 åring utan mens och bröst, eller kanske en tidigt utvecklad fullt fertil 10 åring med mens och bröst?
    Inbilla sig? Nej, jag är inte pedofil bara trötsamt när folk ständigt ska blanda ihop två helt olika teman under samma banner. 
    jag har inte inbillat mig mitt förhållande, visserligen har minnen bleknat lite men vad jag minns så fick vi båda två ut nått från den och hade mycket roligt tillsammans.

Gränsen? Vilken gräns? Alla utvecklas individuellt så några fasta gränser kan jag inte riktigt sätta.
    Vad är det man säger, det krävs två för att dansa.
  • end of days
    Queenie70 skrev 2010-08-26 18:03:03 följande:
    Så det du säger är att det inte finns nån gräns alltså. Det är helt ok om en välutvecklad 10 åring inleder en sexuell relation med en 65 åring.....Så länge de har kul ihop? Eller?
    Ser du inget annat än siffror?
    Tvivlar starkt att en tio åring skulle vilja inleda nått med än man äldre än farfar.
  • end of days
    lennartsdotter skrev 2010-08-26 18:02:01 följande:
    Nej, när det är ett barn och en vuxen som dansar räcker det med en vuxen som styr...
    Det kanske räcker för dig men det fungerar mycket bättre när man tar hänsyn till sin partner i ett förhålande Flört
  • end of days
    Queenie70 skrev 2010-08-26 18:10:07 följande:
    Men om hon ville det? Skulle det vara ok för farfar att sätta på henne då?
    Jag försöker hålla mig på ett realistiskt plan här, ser helt enkelt inte det hända framför mig.
    Tonåringar som ger sig på äldre partners däremot är vardagsmat.
  • end of days
    Queenie70 skrev 2010-08-26 18:17:20 följande:
    "ger sig på" Jeeezzzeee.....det du menar är givetvis att unga flickor som börjar upptäcka sin sexualitet, spelar ut dem gentemot vuxna som är menade att vara säkra, som ska sätta stopp, men som istället sätter på dem.

För mig ter det sig lika orealistiskt att en 13-14 åring skulle vara intresserad av en kärleksrelation med en 48 åring, som du anser det vara att en 10 åring skulle vilja ha en sexuell relation med en 65 åring. Jag kan svara att jag inte anser det ok, i nåt av fallen även om barnet "vill"

Varför kan inte du också svara på om du anser att det skulle vara ok för en 65 åring att inleda en sexuell relation med en välutvecklad menstruerande 10 åring med stora bröst om hon nu ville det?

Jag menar det jag skrev, varken mer eller mindre.

Det handlade inte om en 48 åring, om du nu ska haka upp dig på siffror, är lite faktafel i artikeln.
    Det handlade om en 37 åring, det handlade heller inte om kärleksrelation utan mer om sexrelation.

För att det är inte ett dugg realistiskt att en tonåring skulle inleda en sexrelation med en man som inte kan få upp den. om man ska vara rak med orden.
    Folk som inleder relationer med varandra gör det dels på grund av attraktion dels på grund av känslor eller bara för att uppfylla "ett syfte", tror inte att en tonåring är speciellt intresserad att byta blöja på sin "man"

Svar på tråden 100 000 per knull