mallanis:
hahahahah, jag hade äl igår faktiskt enl kalendern som denna sida tillhandhåller.
Må fan ta FL om den har fel!!

- även om jag som lägger in info i kalendern. I allafall så blev det en race natten melllan fredag och lördagen eftersom jag hört och läst på tusen ställen att de små jävlarna ett dygn för att kunna ev gå i mål. Sedan har det inte blivit så mycket mer raceande. Man får vara glad för det lilla och det är ju inte omöjligt att det är tillräckligt. Det var det 2008 när vi var i Thailand i allafall, sen att det tog ett år innan jag fattade vad klumpen i toa var när jag kom hem samma dag är en helt annan femma. Antar att man inte kan få det mer känsloinlindat än så..
Försöker hålla gott humör jämt och inte hänga upp livet eller tillvaron helt på en graviditet. Tempning och allt det nu var du gör gör inte jag. Älstickor har jag provat och kan mycket väl tänka mig det igen.... Inbillar mig att jag känner att det är äldax utan hjälpmedel. Tror att det är resultatet av tidigare halvhjärtade försök.
Jag reser tyvärr inget i mitt jobb, jag är en sån där bra att ha på hemmaplan person, den som vet lite om allt möjligt.
Nu är det bara väntan kvar och jag är inte en tålmodig person, jag vill veta NU!! *finns väl ingen annan kvinna i detta forum som tycker lika som jag va?* :)
När har du äl? och BIM?? Härligt att du har en snygging till man!! hahahaha (underbar kommentar)