Lillamillan det är helt ok att gnälla av sig särskilt om man har försökt ett tag. :) Själv har man avklarat vad jag anser vara försökt 1 och fick idag som jag misstänkt veta att det gått åt pepparn dvs tant röd är skit lycklig. Som vanligt förbannade satkärring.
Tänk om mensen skulle var en människa??? - hatad skulle ju bara vara förnamnet, väldigt milt talat alltså eller hur? Det skulle säkert vara en man med ett konstant hånflin på läpparna. :)
I allafall tillbaks till verkligheten, jag blev inte särskillt ledsen över det. Första försökt som sagt, jag och definitivt inte min sambo har en sådan tur att det skulle ta sig på första. Räknar inte mf:t jag hade 2008, det barnet har i så fall varit högst oplanerat. Det hade i sig inte gjort men men...
En liten fråga som jag hoppas på att någon av er kan svara på. Jag har lagt in i kalendern att jag har 30 dagar mellan varje menstillfälle och lute tjohoo 14 dagar. Det slog mig idag att nästan varje månad så kommer min mens några dagar tidigare än vad kalendern räknat ut. Som denna månaden tex det var tänkt den 19 och det blev idag istället.
Frågan är nu hur många dagars diff kan det vara innan jag bör ändra tidsintervallet? Kan jag forsätta ha 30 dagar även om den kommer 2-4 dagar för tidigt?? Gissar på att det är mellan 2-4 dagar, har som sagt inte lagt mycket tanke till det förens nu.