ceke skrev 2011-02-10 23:20:17 följande:
Lavendia: 11 dagar kvar tills utredning och förhoppnignsvis inte så många dar fler till plusset, eller hur
Vet ni tjejer. Jag börjar mitt i all nervositet och frustration över min kropp fyllas av ett härligt lugn. Det kommer funka det här. Vi kommer bli föräldrar en vacker dag. Det bara är så. Det bara MÅSTE va så. På ett eller annat sätt.. och hellre förr än senare.. Men så ska det bli!
Det positiva med allt det här.. och att min älskade Kekke hittat den här tråden.. är att vi pratar mer och lättare med varandra om allt sånt här också. Och det gör mig lugn. Jag har en sån underbar man som jag verkligen älskar över allt annat. och han stöttar mig och gör att jag känner mig trygg i att han kommer finnas här, oavsett hur det går med om min kropp kommer vilja bli biologisk mamma eller ej. Men bara vetskapen att vi båda är beredda att testa typ allt om det skulle behövas. Och att vi är två om hela den här resan som förhoppningsvis inte behöver bli alltför lång.. Det får mig att känna mig lugn och trygg.
Jag har en bestämd känsla av att nåt är rätt bra galet med min kropp. Men förhoppningsvis så går det att reda ut och jag har ju i a f kommit igång med den utredningen.. Men samtidigt växer känslan av hopp om att "jodå, det här kommer gå vägen". Vet inte varifrån känslan kommer.. men tror den kommer från min starka tro på mig och min käre Kekke
Så kämpa på alla härliga tjejer i tråden. Det kommer bli allas vår tur en vacker dag. Om det så är via spntana graviditeter, insemination, ivf, adoption eller vad det är. Vår tid kommer

Det här var så fint skrivet om Kekke och dig. Och så kände jag mig peppad att tro på att det faktiskt blir barn nån dag. Tack Ceke