• acinna

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Grattis Fröken Ellen!!!

• acinna

Så klart du får upnorth! Försöker ni också er på bebierkstaden?

• acinna

ceke och Marsflickan: Jag går in i vecka 37 på måndag och jag har inte fattat det än!!! Så BB kanske är det mest logiska stället. Eller så kommer jag att fråga sambon vart bebis kom ifrån... ;)

• acinna

DubbelA: Lycka till och krya på dig! Du är alltid välkommen tillbaka när du behöver prata av dig, eller få lite "kloka" råd. Familjeliv har varit en fantastisk ventil för mig, vilket troligtvis räddade mitt förhållande efter vi fick X. Här fanns nämligen fler som råkat ut för samma sak och kunde peppa och stötta!

• acinna

Saftis: Vad ledsen jag blir när jag läste ditt inlägg!!! Skickar en stor styrkekram till er!!!
    Du vet att du alltid är välkommen tillbaka! Lycka till nu! 

• acinna

Nemi: Vi håller tummarna!!!
    Tänkte på ditt två-pack med tester. Så gjorde jag också, trots att jag visst att jag var gravid. Fick plus dagen efter, när jag sedan testade. Fick utomkvedes på den graviditeten och det andra testet blev liggandes. När allt var klart med skrapning och titthålsoperation för vårt X och vi fått klartecken att försöka igen så tog det 9 dagar efter BIM, eftersom jag inte fattade... Men då kom det andra testet till hands! Sambon undrade när jag köpte två test, men jag måste någonstans vetat att de behövdes!

• acinna

Irmelie: Känner igen mig med sexförbudet... Inte för att vi inte vill, utan för att det gör ont på oss båda. Så vi har haft sex max fem gånger sedan vi plussade, så jag ser också fram emot att få ha sex med de vanliga premisserna, och för att man vill - inte måste! Ironiskt med alla dessa flytningar jag har och har haft under hela graviditeten att slemhinnorna blir för torra vid sex... ;)

• acinna

Gris: Vad glad jag blir av att se dig igen! Hoppas allt är bra med dig!

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet