• acinna

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Kiyona: Jag vet precis vad du menar! Du är verkligen inte kall för att du är "tacksam" för att det blev mf istället för X. Har man haft X vill man inte ha det igen och allt är bättre än det.
    Vet att jag sa till min läkare när de kollade min graviditet efter X så den satt rätt (har båda äggledarna kvar efter titthålsoperation, vilket gör att risken för X ökar till mellan 25-30% på den sidan) att jag hellre fick mf än X igen om jag var tvungen att välja... Hon förstod mig.

Vi håller tummarna för att det snart blir plus för er igen!

• acinna

Saftis: X är läkarnas benämning på utomkvedeshavandeskap. Inte lätt att veta om man inte råkat ut för det...

• acinna

shelby: Klart att du platsar här! Alla har inte haft lika svårt som andra att bli gravida, men alla har samma längtan efter att få bli föräldrar till ett litet underverk!
    Själv hittade jag hit efter jag blivit gravid efter att ha blivit opererad för X, men är så tacksam för all peppning och stöttning här av mina medsystrar!!!

• acinna

Välkomna hit ni nya till tråden!!! Och lycka till så klart!

Saftis och Millan: Jag vill också vara med i "tredje gången gillt"-klubben! Vi tillhör nämligen också det gänget...

• acinna

*håller tummarna för er som passerat eller närmar sig BIM*
    Vi vill ha fler plus nu!!! 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet