Vi över 30 som längtar efter första barnet
AnnJan, hur gick det med testet?
Själv var det så negativt som det kan vara.. inte minsta streck. -Suck-
Men hoppet lever. Senast testade jag supersvagt på BIM-2.
Jag har också varit rädd för att få barn, För ansvaret, för att förlora friheten, för att bli så bunden i sitt liv till omgivningen: jobb, partner vart man bor, allt blir mer cementerat och mindre flexibelt.
Men man omvärderar och när man är mer redo kommer suget. Och då ska det gå fort!!! :)
Apropå sex är vi nog också periodare. PÅ semestern blir det varje dag, när det är mycket jobb blir det mest på helgen, båda upptagna i veckorna och trötta. Nu när vi började bebisverkstan så blir det ju vissa dagar man "måste" få till det vilket är avtändande tycker både jag och mannen. Han kan dessutom känna press att komma (vilket aldrig varit jobbigt förr) men eftersom det på något sätt är därför man har sex och det blir misslyckat om han inte kommer så sätter det sig i skallen. Tycker mycket bättre om sex för att det är kul än sex för att göra barn.
CajsaK, jag tycker du ska söka upp hjälp och fråga om din mens. Kanske behöver du få ÄL hjälp? Hoopas du är gravid istället :)
Sannak hur går det? Ni andra med BIM imorn, ska ni testa eller avvakta om tanten kommer eller inte?

BIM-lista, vi som längtar.. 
DECEMBER
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET