mallanis skrev 2010-12-21 10:04:31 följande:
hhahah, jag läser att flera av våra föräldrar har fått "kämpa" mer eller mindre länge att få barn..... När jag frågade mamma så visade det sig att de försökt i 9!!!! år innan jag kom! Jag trodde mest att jag "blev en bonus" .... Mamma berättade att det var jobbigt särkilt som min stora syster tjatade och tjatade om en lilla syrra.....
...förklarar dock varför mina föräldrar inte frågat om/när vi ska skaffa barn..... pappa sa skämtsamt en gång nu är det väll dags....Jag skojar inte blicken min mamma gav pappa...den kunde DÖDAT! hahahhah...
Mina föräldrar hade också svårt att bli gravida. Min mamma har PCO liksom jag, och blev gravid med hjälp.
Mellan syskon 1 och 2 var det 12 år, trots att de försökte. Hon hade ingen mens..
Hoppas min inte strulat till sig nu utan kommer tillbaka snart..
Millan: Tycker det låter spännande! Har hört att olika symptom ibland beror på olika kön på bebisen.
Hoppas du är gravid!!! :)
Apropå det någon sa, om att aldrig kunna få barn. Jag var helt säker på att jag aldrig skulle få barn naturligt, så jag var strax över 20 när jag läste på om IVF och utredning.. Alltid varit inställd på det.
Därför blev det en chock att jag blev gravid när jag blev. Var verkligen laid back i våra försök.
Nu känner jag mig lite mer otålig.. :)