Vi över 30 som längtar efter första barnet
Polarlantis: Grattis!!!
Polarlantis: Grattis!!!
Imponerande Saftis! Själv blir jag numer trött efter 200 meter.... ;) Längtar efter att gå en långpromenad utan att flåsa!
Upp med humöret nu tjejer! Ser att det är mycket depp, men någongång är det er tur också!!!
Här misströstar vi om att bebis inte vill komma ut...
Pingla: Grattis till huset!!!
Grattis MissOlsson! Vi håller tummarna att det går vägen nu!!!
ceke: Mysigt att ni vet att det är en pojke. Man kommer till en gräns när allt bara poppar ut överallt och det går fort! Klarade att hålla mig till 15 kilo totalt (fast det är mycket, men ändå normalt). Här ska promeneras med barnvagn!!!
Var övertygad om att jag skulle åka från BB med en pojke, men sitter nu här med en liten tjej! Hur gick det till?!?
Sprider både gravidbaciller och bebisbaciller till tråden!
ceke: Det var en gissning. Hade den aningen hela tiden om en pojke, medan sambon sagt tjej hela tiden. Jag erkänner... Jag hade fel!
Är inte helt ikapp i tråden, men måste säga: Grattis till förlovningen Polarlantis!!!
Kiyona: Grattis och lycka till!
Annelie: Jag är inte förvånad över att spermierna kan få för sig att göra så, eftersom om man haft x och opererat bort ena äggledaren så kan den andra fånga upp ägget i alla fall. Alltså fattas man tex vänster äggledare så kan höger äggledare fånga upp ägget från vänster äggstock också. Imponerande!