Vi över 30 som längtar efter första barnet
Skönt att se dig igen Sanna!
Skönt att se dig igen Sanna!
Millan: Så hemskt. I vilken vecka var du då?
Tycker inte det spelar någon roll om det är tandläkaren eller gynundersökning. Har inte ont av något av delarna.
fridanillson: Grattis!
Millan: Håller tummarna för dig. Man behöver inte ha ont vid utomkvedes. Jag hade inte ont alls, och det gick till v. 10+0 innan de hittade det...
Saftis: Grattis, trots att det inte inte är i dag du fyller år!
Själv ska jag ha 15-20 gäster i helgen, och brukar slita i en vecka med att fixa middag till alla. Men i år så hittade jag ett recept på hemgjord smörgåstårta som inte är så fet och kladdig, och dessutom kommer jag att behöva lägga mellan 2 -3 timmar för att bli klar! Känns underbart!
Får man vara nyfiken och fråga vilken dag du fyller? Är själv "marskatt" och fyller år imorgon!
Tack Kekke!
Millan: Jag håller tummarna för att du för provsvar imorgon och att allt trots allt är bra! Och så roligt att du ska bli moster!
Tack alla! Det har varit en bra dag idag, och Pyret har levt rövare och det är jag tacksam för. Då vet jag ju att det händer något därinne! Är halvvägs på söndag, och det känns helt fantastiskt. Trots det syns det inte speciellt mycket på mig...
Millan: Jag beklagar verkligen!!!