Vi över 30 som längtar efter första barnet
Usch vad tråkigt!! Styrkekramar till dig Zalia och njut av massa god mat och alkohol i helgen. Passa på när du kan 
Usch vad tråkigt!! Styrkekramar till dig Zalia och njut av massa god mat och alkohol i helgen. Passa på när du kan 
Grattis ceke till spottingfria dagar och mys med mannen! Om du skulle bli gravid, påverkar provsvaren det något? Att det är cancer känns ändå som långsökt. Jag hade kört på ändå och inte inväntat provsvaren.
Pingla: Vad skönt att allt såg bra ut! Vi ska börja på måndag som är runt BIM. Vet inte hur mycket de kan göra första gången men hoppas vi kommer en bit på väg i alla fall.
Ni som fått mensen, fy vad det är sunkigt och skickar världens största kram till er!! Det är så jobbigt att ladda om men så efter några dagen kommer kampviljan och nya tag. Slicka såren så länge och drick vin 
Millan: Lite märkligt detta. Skulle precis gå in och skriva till dig att jag drömde om dig inatt. Jag har också fått ådror på brösten (2 bara men ändå) och kom till dig och frågade om dem. Vi stod och jämförde ådror och då växte din mage och du var gravid, min började röra på sig men sen vaknade jag, livrädd att den inte skulle växa färdigt. Så när jag går in nu ser jag att du har ett svagt plus. Stort grattis vågar jag mig faktiskt på!!!!!!
Som vanligt många som skriver. Jag läser allt men man kan ju tyävärr inte kommentera allt, hur gärna man än vill.
Finlandssvenskan: Stor kram till dig. Själv förlorat en vän pga av att vi hade för olika värderingar. Det var min bästa vän vid den tidpunkten och det rann ut i sanden. Jag slogs för vår vänskap i många år. Då jag bestämde mig för att inte göra det längre så dog den. Så mycket var den värd för henne. Tråkigt men så blir det ibland. Hoppas det löser sig för er och att när hon är i balans igen ser hon sin egen "dumhet", att hon egentligen mår dåligt och låter det gå ut över bland annat dig.
Pingla: hoppas det är något positivt istället!
Som sagt två ådror på brösten, spänningar och mår lite lätt illa. PRoblemet är att jag alltid känner så innan mens och det jobbiga är att molvärken har avstannat vilket den brukar göra någon dag innan mens för mig så mitt hopp börjar släckas
Det var MIllans tur denna gången! 
Puffar fram listen lite. Hoppas detta är den senste. Låg långt bak.
BIM Vi som längtar...
Februari 
12 -- Uppsara ÄL 29 jan
14 -- Kia78 ÄL ~ 31 jan (10:e försöket)
17 -- Millan75 ÄL ca 2 februari (försök nr 4 (på det fjärde ska det ske! )
17 -- Pingla77 - ÄL 2-4 feb(8:e gången)
18 -- Gris78 ÄL 4 feb (försök nr 6)
18 -- Percy31 ÄL 4 feb (1 försöket)
20 -- Essalady ÄL 6 feb (försök nr 6)
22 -- Ansi30 (struntar i äl-koll och kör på varannan dag till nästa mens)
23 -- Irmelie ÄL 9 feb (MA på 3:e försöket, 2:a försöket efter MA)
23 -- Lavendia ÄL 9 feb (Försökt i 1 år. 8:e försöket efter MF)
Mars
1 -- AnnJan ÄL14 feb (3:e gången gillt)
5 -- Finlandssvenskan ÄL 19 feb( 4:e försöket igen eftersom det inte blev nåt försök förra månaden...)
8 -- Ceke ÄL ca 21 feb (9 försöket)
9 -- Kaprifolen1979 ÄL ~21 feb ( försök nr 3)
10 -- Frk Svår ÄL 23 feb
12 -- Zalia ÄL ~ 28 Feb (femte försöket)
15 -- Jojjo55 ÄL 1 mars (på det 5:e gäller det!)
15 -- simtim ÄL ~28 feb (8:e försöket)
16 -- Polarlantis ÄL 2 mars (fjärde försöket, första barnet)
MariaF79: (försök nr 6), MF v 5
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
Mallanis: BF 7 juni 2011. (Försökt ca ett år ett ma och mf på vägen.)
Drömmen om Elin: BF 23 juni 2011
MD77: BF 9 juli 2011 (Bestämde mig för ca 5 månader sen, lyckades på 3:e försöket)
Rosavit: BF 11 juli (Tredje försöket)
Inna: BF 19 augusti (5:e försöket)
änglabitch: BF 10 sept 2011 (3:e försöket)
Sanna77: BF 13 sept (försök nr 4)
Fru KM: BF 23 sept, fjärde försöket
Längtan81: BF 26 sept (försök nr 12)
Daniela01: BF 6 oktober (2 års försök)
Frifantasi: BF 11 oktober (4e försöket)
Längtan1980: BF 13 okt (7:e försöket)
Saftochbulle BF 21 okt (försök nr 8)
Tjohoo vad kul Ceke! Visste väl det!! 
Tråkigt för Píngla och Essa
Styrkekramar!! Nya tag!
Här har ni nog veckans mest skengravida par! Det känns verkligen som jag är gravid och min man tror det men samtidigt som vi försöker hålla hoppet nere. Vi blir så besviken. jag var säker förra månaden med men inget. MIn man vill ej vi testar, skrockfull så bestämt att om de ej tar test imorgon på utredningen så ska vi testa tidigast torsdag (BIM mån-ons) om inte mensen kommit. Spännande detta! Nu ska vi ut och gå och försöka tänka på annat en stund.. 
Hur går det för Gris och Percy?
Det är rätta takter, nya tag nästa månad!