Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jag kommer ha kvar samma nick, har inte skrivit något dumt på FL så jag står för den jag är :)
Stor kram Pingla! Man får vara bitter och man får vara arg! Det är en tung resa vi går igenom!! 
Tredje gången gillt?! Femtonde försöket... Det känns bra den här gången. Jag var nästan säker, men ville inte hoppas på för mycket. Imorse testade jag (BIM+7) och plusset kom direkt. Jag vill fortfarande inte hoppas på för mycket, men samtidigt vill jag bara skrika ut till världen att JAG ÄR GRAVID!!!! ![]()

BIM - Vi över 30 som längtar 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET
Åh vad jag önskar att alla ni också kan få ett plus snart! Det vore verkligen helt fantastiskt underbart! 
Hahaha - jag hoppas också att Jojjo är på tjocken! ;) Inte att mensen kommer. Bort bort bort!! ;)
Åh vad spännande... jag smyger runt här inne varje dag och håller utkik vad som händer i era liv <3
Jag hoppas verkligen att det blir fler namn under mitt i gravidlistan SNART SNART SNART!!! :)
Åh DubbelA =( Jag lider med dig =( Fan också! Men jag håller min tumme hårt för dig, Jojjo, Mumwannabe och er andra inför IVF och allt som komma skall! Tänker på er en massa och hoppas att ni hamnar där jag är snart! (om det nu håller sig där inne i magen, för något MF vill jag INTE ha igen =(