Vi över 30 som längtar efter första barnet
Grattis Irmelie!!
Grattis Irmelie!!
Tack, vad gulliga ni är. Ja nu är det nya tag. Denna gången ska jag testa bisolvon :)
Jättegrattis Saftochbulle!!
Och en kram till alla som känner sig lite deppiga!
Det verkar mycket lovande Ernlia03!! jag håller alla tummar!
Jättegrattis Ernlia03!! Vad roligt!
Kram till dig essalady. Vet hur ledsen man blir.. tack och lov går det ganska snabbt tills man kör igen och då glömmer man ganska snabbt :)
MariaF79, skönt att du är i Florida iaf! Var där i våras och det var underbart :D
Vad mysigt Mallanis!
Själv har jag fått glad gubbe på ÄL testet idag.. Tänkte köra en ny variant denna gången och inte berätta för killen utan mer bara verka sugen..Mest för att jag märker att han låser sig lite och inte tycker om att ha en nu måste jag "prestera"känsla..
Känns lite hopplöst bara för jag har varit "sugen" varje dag i en veckan nu... Nu verkar han inte orka mer och då lagom tills jag har ÄL. Suck!
Är det om 24-48h som det släpper nu då eller kan det redan ha hänt?
Essalady, jag känner på dagen när jag har ägglossning.. kan nästan känna vilken sida ägget släpps ifrån (om det släpps) men jag vet ju inte precis när ägget släpps... och idag fick jag glad gubbe igen så det fick bli framtvingad mysstund. Eftersom vi är bortbjudna ikväll var jag tvungen att säga. Tar det sig denna gången är det från igår då det var mycket bättre! Sambon var jättenöjd och sa: vad har hänt med dig!? Kände mig lite skyldig.. he, he..
Har oxå haft bältros och förstår din känsla gris78.. Dock fick jag tabletter mot det. Svindyra, nästan 2000.- så du ska vara glad att du slapp dom... Hoppas det går bra i alla fall..
Ha en trevlig fredag alla! Nu iväg på middag.
Vi håller tummarna för er i alla fall!
Själv hade jag glad gubbe på ÄL testet för tredje dagen på raken... Orkar inte bry mig. Blir det så blir det..