Inlägg från: Rosavit |Visa alla inlägg
  • Rosavit

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Hej på er alla!
    Har försökt hålla mig borta lite för att lura mig själv att jag inte bryr mig om ifall det inte har tagit sig denna gången.. Känner inga som helst symptom. Mindre än vanligt tom så jag har väl inga förhoppningar.. Ska även försöka hålla mig med att testa så länge som möjligt. Sist tog jag säkert tio test.. ett varje dag.. Skäms

Håller dock tummarna för er som har ÄL här idagarna och för dig MD77. Verkar ju lovande :)
    Även en tumme till Millan75 och Irmelie att allt ska gå bra för er! Tror säkert att det växer ett liten bebis där inne Irmelie!
    Daneila01, jag tror def på sanndrömmar :D

Har för övrigt tempat denna månaden eftersom det gick så bra för Mallanis men jag fattar inte så mycket av det, he, he.. Men det har varit väldigt kul att fylla i sin tabell.

Ha det gott alla!

• Rosavit

Jag har varit redo för barn i många, många år.. men jag var singel.. Satte en gräns att om jag inte hade träffat någon när jag var 35 skulle jag åka till Danmark. Men för snart tre år sedan träffade jag min pojkvän och i somras bestämde vi oss äntligen för att försöka :)

• Rosavit

Hej alla,

Efter fem test så vågar jag säga att jag har fått Plus!! Är så glad men det känns jätteoverkligt! Glad

• Rosavit

Tack Essalady! Ja jag hoppas verkligen det smittar av sig!!
    Tack för uppdateringen! Tror beräknat BF är 9 juli som MD77 :)

• Rosavit

Tack så mycket alla! Glad

Grattis på födelsedagen Daniela! Jag tror att det kan vara för tidigt med det digitala testet för dig.Testa med ett annat.  Spännande är det i alla fall!

Spännande är det med alla er andra oxå! Jag hade inga symptom alls. Lite mensvärk, mindre än vanligt och möjligtvis extremt lite ömma bröst. Annars inget. Däremot så tempade jag och den var som sagt lite högre än vanligt.

• Rosavit

Vad spännande det är! Tycker det verkar lovande för många!

Hur har det gått Gris78? Det behöver inte varit mensen bara för att det kom lite blod.
    Essalady jag hoppas verkligen det blir ett plus imorgon. Jag håller tummarna.

Hoppas verkligen allt går bra för dig Mallanis på ditt VUL imorgon.

Håller tummarna för alla och tycker verkligen det är en jättetrevlig tråd även om jag inte alltid skriver så mycket :)

{#emotions_dlg.flower}Spöke{#emotions_dlg.flower}Död{#emotions_dlg.flower}Drömmer{#emotions_dlg.flower}Kräks{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Baby{#emotions_dlg.flower}

BIM- Vi som längtar efter första barnet 

November
    ~5 -- Pingla77  ÄL ~21-23 okt (6:e försöket)
    7 -- essalady  ÄL 24 okt (3:e försöket)
    8 -- emmafemma  ÄL ~ 24-26 okt (första försöket)
    9 -- Sanna77  (2:a försöket)
    10 -- Ansi30 ÄL 27 okt (oj vad blir det nu, försök 7.)

~12 -- MariaF79  ÄL 29 okt (2:a försöket)
    12 -- Astrogirl  ÄL 29-30 okt (försök nr 10)
    12 -- The blonde one  ÄL 15 okt (6e försöket..)
    12 - Fröken Ellen ÄL 29 okt

~15 -- Inna  ÄL 2 nov (4:e försöket)
    16 -- simtim ÄL ~2 nov (4:e försöket)
    16 -- Lillamillan  ÄL 2 nov  (försök nr 14)
    16--Fru KM  ÄL ~2 nov (försök nr 2, första barnet)
    ??--Finlandssvenska ÄL 6 nov ( första försöket)
    25-- Jojjo55 ÄL 11 nov (första försöket)
    27- Gris78¨ÄL 13-14 nov (försök nr 2? ) 
    30 - Daniela01 ÄL ~ 14 nov (massa försök)

GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET

Mallanis:
     BF 5 juni 2011. (Försökt ca ett år ett ma och mf på vägen.) 
    Saftochbulle: BF juni 2011.
    Ernlia03: BF 20 juni 2011. (Tog sig på 6:e försöket)
    Drömmen om Elin: BF 23 juni 2011
    MD77:  BF 9 juli 2011 (Bestämde mig för ca 5 månader sen, lyckades på 3:e försöket)
    Rosavit:  BF 11 juli (Tredje försöket)

• Rosavit

Jättekram till dig Saftochbulle! Vad ledsen jag blir Rynkar på näsan`
    Tänker verkligen på dig.

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet