Vi över 30 som längtar efter första barnet
Håller tummarna hårt för dig Millan. Det kommer gå bra!
Håller tummarna hårt för dig Millan. Det kommer gå bra!
Pingla, jag tycker du ska köpa ett test av något annat märke. Jag tycker det verkar lovande ändå :)
Hej,
jag är en som tror på bisolvon.. Jag tog bidrottninggelet på andra och tredje försöktet och bisolvonet på tredje då det tog sig. Min syrra försökte nästan ett år då hon tog bisolvon och då tog det sig med en gång. Tillfällighet? Kanske..
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEE!!
Grattis Inna och Uppsara!
Nu jäklar tjejer kommer det börja plussas här!!
Millan, jag märkte precis som du att satsen kunde vara lite mindre.. Jag upplevde det som att min kille tyckte att det var lite jobbigt att behöva "prestera" när jag kom med mitt äggtest även om han aldrig klagade.. Det var därför jag inte sa något sista försöket utan bara låtsades vara vääääldigt på.. Även om han säkert fattade så märkte jag att det blev mycket bättre och framförallt mer avslappnat.. och så gick det ju vägen oxå :)
Däremot skulle jag aldrig orka göra om det. Sex sju dagar på raken var inte jättekul...
Kram alla. Jag hållar alla tummar.
Grattis Astrogirl!!! Jätteroligt :D
Så skönt när min andra vän ringde och villa kolla hur det var med mig för jag verkade ledsen på facebook, det är en go vän det!!! men min närmaste vän som själv är gravid kan inte host upp ngt mer än "aj då, kör på!" SUCK!
Men nu har man fått prata av sig lite så det är lite bättre...fast mensen har visst kommit av sig, bara det nu inte ska krångla en massa utan funka, hoppas!!!
Min hjärna är underbart enkelspårig, det är bara barn i den hela tiden...
Hej alla!
Vill bara passa på att önska alla ett riktigt Gott nytt år. Samt berätta att vulet gick jättebra. Det låg en liten bebis där och sov med tickande hjärta :)
Dock enligt läkaren så var den lite äldre än jag räknat med vilket tyder på att jag fått ägglossning innan testen visade det.. en liten tanke bara, precis som Mellanis sa ( har jag för mig) att vi "lite äldre" kanske släpper äggen lite tidigare..
Enligt läkaren skulle jag haft ägglossning på onsdagen men testet visade positivt på tors, fred och lördagen... Hmm..
Kram alla.
Grattis Änglabitch!! Vad roligt :)
Grattis Sanna!! Jätteroligt :)
Grattis Fru KM!!
Grattis Daniela01!!
Wow! Grattis fröken Ellen! Vad roligt