ceke skrev 2010-12-21 12:04:45 följande:

Här är en "avhoppad" miljönisse! Puuggade miljö inom ingengörs o sen civ.ing biten i 3,5 år och jobbade en massa somrar som helst på miljö- & hälsa innan jag helt plötsligt fick nåt fnatt och hoppade av o började läsa socionom! Måste helt enkelt va nåt med miljö o denna tråd
Tja, har vi träffats på BT, så har jag samma nick här som där

Så i sådana fall kanske ni även träffade min käre Kece som va inne o busade till det med en massa ironiska knasiga inlägg då o då

Han hade så roligt åt alla brudöverlämningstrådar, jämställdhetstänk etc att han startade en helt makalös tråd om kvnnans plats här i livet, att min pappa självklart skulle överlämna förmynderiet till Kece symboliskt i kyrkan etc etc. Det roliga va ju att många av de som alltid hoppade på de trådarna svalde betet med hull o hår. Hmmm
Alkohol o bebisverkstad.. har läst nånstans att det är mer skadligt att mannen dricker runt ägglossningstider än kvinnan.. Men ärligt så... det är så många barn som blir till under fyllan.. och om man dricker måttligt och inte har några problem med alkoholen så tänker jag att det kanske är viktigare att man lever ett rätt normalt liv och inte stressar så mycket kring det hela. haha, som att jag själv lyckas med det??? Nä, men jag tänker och skulle vilja att det va så...
Hoppas jag får "bibeln" idag btw! Fick mail om att den skickats igår!
Men en till *asg* ....
Jasså, hahha finns han här på Fl också och "drar i gång" trådar också ? Hahha jag är nog en av dem som skulle svälja med "hull och hår" ;)
Kul med bibeln, vilket bra pris... man kanske skulle önska sig den i julklapp. Kul att ha den i bokhyllan =)
hmm halt här idag.... jag har varit nere i diket och fick hjälp av plogbilen att komma upp... nu ringde målaren han kommer inte.... Han hade krockat på väg hit.... Dock inga skador bortsett från målarens bil....