Obs - varning för sekret-inlägg ifall nån (t.ex Kekke) vill slippa läsa. ;) Hm är det nån mer här som har lagt märke till att speman, när den kommer ut igen, ser olika ut och verkar ha olika "konsistens" under olika delar av cykeln? Undrar om det är sperman i sig, eller om det är för att det är blandat med slidsekretet. T.ex nu under äl-tider så ser det genomskinligt och äggviteaktigt ut, och idag när jag tömde ut det på toan (obs - varning igen!) så blev det en lång sträng ända ner till botten av toan där det fäste och sen kunde jag till och med resa mig upp lite och ändå höll strängen ihop utan att gå av. Medan andra gånger under cykeln har speman sett mer vit ut och liksom bara droppat ur som en klump.
Usch vad äckligt, detta skulle jag verkligen aldrig prata med någon annan om, men här känns det på nåt sätt ändå naturligt att diskutera sekret. ;) Men i alla fall så borde det väl vara positivt om det som kommer ut är äggviteaktigt, oavsett om det är sperma, slidsekret eller en blandning. Om spermierna trivs i en sån miljö menar jag. Fast det kanske inte alls spelar roll, det kanske bara är i livmoderöppningen där uppe som det måste vara nån viss sorts sekret.. eller vad tror ni?