SmoochiePoo skrev 2011-05-12 17:25:09 följande:
Fick molvärk för ca 2h sedan och började blöda igen så det är definitvt ett tidigt mf... Ska jag ens gå och ta blodprovet på lördag? Känns meningslöst, mest som att bara få det slängt i ansiktet när man ändå vet att det är så. Imorgon fyller man år också, inte direkt lust att fira min födelsedag med ett missfall

Ush, så tråkigt! Stor kram med dig, det här är INTE kul grejer! Men skönt att det startade av sig självt iaf. Jag råder dig till att gå dit iaf så du ser att allt är ute!
Sofie emma 80 skrev 2011-05-12 20:25:44 följande:
Sagtochbulle: jag fick kallelse till ultraljud då fostret skulle vara i vecka 18, till samma sjukhus som skrapat mig någon månad tidigare. Kul att dom inte har bättre koll.
Ush så hemskt! Ibland undrar jag om dom inte kan kolla liiiite mer på saker! Sambon skulle boka tid för att ta stygn efter operation och svaret från vc var: men du måste ju operera dig försty?! Döööhhh...ja! KNÄPPT!
L Maria skrev 2011-05-12 20:08:11 följande:
Polarantis - skönt att du är vid gott mod - tillåt dig att gråta då och då bara, om du vill det!! Har läkarna sagt något om hur länge de tycker ni ska vänta?
Bara till jag varit "ren" i 2 dagar, alltså inga bruna flytningar kvar. Sedan tuta och köra

Hoppas det går fprt för jag har jättelite flytningar nu så...kom igen kroppen! Ska på återbesök om 3v och då dubbelkollar dom att det är helt tomt och tar gravtest och så. men jag har köpt hem egna nu för jag vill SE att det går ner liksom. Har tagit första och det var ju starkt men inte lika starkt som det i v9 så det går åt rätt håll och jag känner ju att det börjar försvinna på olika symtom och så...hopas det inte tar lång tid bara...
Mycket gladare nu men visst blir det lite gråt från och till...mest för jag är känslig, inte för att jag tänker på just detta...skumt...
Jösses, verkar som om ALLA har 5 år i ryggen här, grattis!

Får väl kontra med 8 månader här då, hihihi!