Pingla 77: Hihihihi! Underbart! Men vad gör man inte för ett litet pyre liksom? Härligt med ett morgonskratt, TACK!
Irmelie: Fniss, snacka om att berätta för den lilla krabaten att så här blev du till, hihihi!
EGO: Det blev lite mys dagen innan jag fick utslag helt för ÄL så nu är det bara att vänta och se... Blir inte upprörd nu någon, men på ett vis kan jag mycket väl tänka mig att låta det gå lite tid innan det blir ngt. Nästan så jag tänkar att det kan väl låta bli att ta sig just nu. Visst låter det knäppt? Men jag har just gjort 21v med hormoner och ÄNTLIGEN känner jag mig som mig själv och har lite ork tillbaka! Fast,.,.,jag vill ju få en liten ju...hmmm...Känner mig väldigt förvirrad i livet överhuvudtaget msåte jag säga...känns som om jag inte vet vart jag är på väg liksom! Min plan gick i stöper och nu då? Känner mig härligt tudelad för å andra sidan längtar jag till ett plus! SUCK! Semester kanske är min grej trots allt...tur jag bara jobbar idag sedan ledig i 4v

!
Molvärken är tillbaka och magen är som en boll...så jag misstänker ju grejer här...men det är en vecka kvar til BIM...
En helt annan sak...vi ska förlova oss! SKITNERVÖST JU!!!!!!!!!!!

Om två veckor ska vi hyra en stuga så då ska det nog bli av efter myyyycket snackande och lite verkstad, haha! trode inte alls jag skulle känna sådant pirr men jo....iiiihhhh!!!