Vi över 30 som längtar efter första barnet
Måste ändå säga grattis Maria, vi måste ju tro och hoppas!
Måste ändå säga grattis Maria, vi måste ju tro och hoppas!
Millan: Håller tummarna för dig att det är ett svagt riktigt plus som stannar! 

Tjena brudar! Var ett tag sen jag var inne nu, lite ont om datortid nu för tiden.
Ville gratta Maria och önska lycka till, samma med gris! Hoppas det är er tur nu!
Håller även tummarna för er andra!!!
Saftis: grattis till dottern, ett underverk efter allt slit! 30v och 1400g låter ju jättebra i sammanhanget, tur att du hann så långt.
Jätteledsen att höra om det hemska, hoppas att de hittar vad de söker och att behandling kan komma igång. Tänker på er. Kramar
Stort grattis Millan!! Nu bara ÄR det er tur!!! :)
Hej tjejer, var ett tag sen jag skrev nåt men kollar in då och då och följer er genom hopp och förtvivlan. Är glädjande att flera blivit gravida och det verkar klara sig, och till er som kämpar med Ivf:erna så håller jag några extra tummar. Ni är starka, ni kämpar, men jag förstår samtidigt att det känns jobbigt när folk säger det på det viset. Jag har ju förlorat båda mina föräldrar i cancer, och när det hände får man kommentarer som :det skulle jag aldrig klara, vad stark du är... Så vad ska man göra, lägga sig ned och dö??!! Man klarar det man måste, man har inget val. men det betyder inte att man är mindre beundransvärd för det.
Tänker på er tjejer i tråden och hoppas det bästa för er! Tur att ni har varandra, Den här tråden var en stor tröst och stort stöd för mig när det var tungt. Ta hand om er.
Kramar från Irmelie