Vi över 30 som längtar efter första barnet
Millan - skönt att du är back on track lite nu, hoppas att blödningarna slutar snabbt nu. Är det i nästa vecka ni ska få besked...?
Saftis - hur känns det, blir det fjärde gången gillt?
Kaprifolen - märkligt hur kroppen beter sig ibland...har dock ingen teori om vad det kan bero på...
Marsflickan - lycka till i veckan!
Ego - bidde inget för oss den här månaden, har inte fått mens än men bara testat negativt sen 8 DPO eller något, nu är det bara progesteronet som skjuter på det hela. Har mensvärk nu så den dyker nog upp imorgon.
Vårt första BF passerade i helgen, 16 oktober, och det kändes tungt - pratade en lång stund med mamma i lördags och när jag då sa att det var bf dagen efter så kunde jag inte hålla tårarna borta. Samma sak när jag pratade med en kompis i söndags, var inte lätt att hålla sig från tårarna. Hon som jag pratade med då är sjuksköterska och hon tyckte det kändes konstigt att man hamnar i ett limbo när man haft två missfall och försökt längre än ett år, som vi har. Ingen utredning förrän efter 3 mf, och ingen utredning för att man faktiskt har lyckats bli gravid. Det känns tungt, men samtidigt är man ju helt otroligt anpassningsbar - då tittar vi framåt till äl i början på november nu då och hoppas precis lika mycket på den här gången som på alla andra... Nu har det gått lika länge efter sista mf som det gjorde tills vi blev gravida första gången, det känns lite skrämmande också...