• ceke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Irmeline skrev 2011-07-12 22:32:03 följande:
    Kul att ni ska på RUL imorn, jag ska på VUL. Vart ska ni, någon speciell klinik typ tittut?
    Jag går hos mamamia.

Håller tummarna för oss båda att vi får fina resultat imorn.
    Kram
    Håller tummarna för er!!!

Vi ska till Ultraljudsbarnmorskorna på Liljeholmen. Vi gjorde även CUB:en där, så kändes enkelt och tryggt att göra på samma ställe. Däremot har jag en vän som ska till Mamma Mia på RUL imorgon  
  • ceke

Är det ngn i tråden som ska/är ute i sthlms skärgård nu i veckorna? Ser ni en Nimbus 26 som heter "Inga Segel" så är det vi Ligger just nu i Vaxholm!

• ceke

Grattis MissOlsson!! Trodde väl det Lät väldigt likt precis innan jag plussade

• ceke

Grattis till förlovningen Polarlantis!! Skrattande Och va härligt att höra att kroppen verkar va igång igen och att du känner dig glad och pigg igen! Du ska se att Äl kommer snart!

• ceke

Irmelie: Härligt att snart ha passerat de 12 första veckorna! Håller tummarna för att KUB:en går bra!!! Ingen aning om Albylen dock... kanske är ngn annan som har koll på sånt?

Själv gick jag in i v 22 idag och magen har formligen poffat ut de senaste veckorna! För att inte tala om att resten av kroppen tagit tillfället i akt att göra detsamma. Hmpf... 9 kg hittills. Uschabuscha, men vad gör man inte för ett litet pyre, som vi nu vet är en liten grabb ... Och vikten SKA bort så fort som möjligt sen, för den trivs jag definitivt inte med!

• ceke
    STORT Grattis Acinna till lilltjejen! Hade ni fått veta att det var en grabb på ultraljudet, eller var det en gissning från din sida?

Klarar jag mig med 15 kg så är jag glad... som det ser ut nu! 
  • ceke
    acinna skrev 2011-08-02 09:23:51 följande:
    ceke: Det var en gissning. Hade den aningen hela tiden om en pojke, medan sambon sagt tjej hela tiden. Jag erkänner... Jag hade fel!

Skrattande I den frågan spelar det ju ingen roll om man har rätt el fel i a f
  • ceke

Sophy; Jag har aldrig heller fått helt fulla utslag på ÄL-stickorna, utan liksom du starkare i tre dagar ca samt slem flera dagar runt ÄL... Och inte behövde jag få fullt utslag på stickorna för att bli gravid till slut i a f Så det är nog olika på stickor samt person hur starka utslagen blir.

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet