Inlägg från: Allaheterkarlsson |Visa alla inlägg
  • Allaheterkarlsson

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Tänkte dela med mig av min hysteriska reashopping som övergick i vanlig shopping.....och ett foto på Joel som storebror (9 år) har tagit när han spexat och satt en tops bakom Joels öra som äldre storebror brukar ha sin cigg......9åringen tyckte det var hystersikt roligt och knäppte typ fem milijoner foton Skrattande

• Allaheterkarlsson

Kanske ska posta fotona oxå.....

H&M pyamasar på rea och pappas inköp =)

Polarn &Pyret......är en sucker för deras kläder....tyvärr ej rea =/

och lite kläder från Åhlens som jag fyndade (parvel) Gillar de kortärmade/kortbenta kläderna skarpt!
  • Allaheterkarlsson

Glömde villervallagrejerna.....sååå bra kvalité! Scarfsen jag inhandlade är inte med för den kräktes Joel ner när han provade den =)

• Allaheterkarlsson
    ASL skrev 2011-06-22 18:59:41 följande:
    Och jag har en hungrig zebra...

Hade oxå en zebra inatt....nu är zebran kräksig så det få bli ett annat litet djur ikväll Skrattande
  • Allaheterkarlsson
    Patetiskanka skrev 2011-06-23 13:10:30 följande:
    Var i detta avlånga land bor ni? :)

Själv bor jag i Landskrona, Skåne :)
    Utanför Göteborg =)
  • Allaheterkarlsson
    AlbusMinerva skrev 2011-06-23 16:40:26 följande:
    amanda pyjamasen från hm o kepsen har vi också och ja, kepsen var pappan som ville ha *s* (att jag pekade ut den för honom har inte med saken att göra   )
    Min hittade den själv! Trots kraftig motvilja att ens gå med in i affären Skrattande
  • Allaheterkarlsson
    needtobreathe skrev 2011-06-28 15:11:52 följande:
    Hahahaha! Storlek 2.... de va lääääänge sen ;) Men hm han är ju 64 lång o vägde 6665 g för en vecka sen.. vad väger Kimi? Jag är helt inne på Libero eller Ica's.. inga andra är lika bra!

Vart bor ni förresten? Fått för mig att du bor i dalarna? Haha..
    Här kör vi på 4orna oxå sedan länge =)
  • Allaheterkarlsson
    Amariea skrev 2011-06-29 08:47:44 följande:
    Lisa (10 veckor + 1 dag) håller på att somna ute i vår Baden Baden. Självklart satt jag framför och såg till att hon inte ramlade. Glad

Rak i ryggen lilltjejen trots att hon är trött! Min sitter som en degklump =) Skulle aldrig se ut så heller innan han somnar - skriker sig till sömns varje gång......VIlken liten goding du har och härliga färger - riktig sommarflicka Kyss
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.