Inlägg från: Allaheterkarlsson |Visa alla inlägg
  • Allaheterkarlsson

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Och så en där han sitter på sin doppresent (svart Bobby car med släp) från farmor och farfar.....under monteringen. Nu har den dekalerna påklistrade....

• Allaheterkarlsson
    C0211 skrev 2011-08-14 13:52:21 följande:

Utlovad bild på potatishataren; sked två - skitäckligt redan innan hon smakat Flört
    Den minen säger allt!! Skrattande Ser ut som ni matat henne med gift Skrattande
  • Allaheterkarlsson
    MariaM78a skrev 2011-08-17 23:26:34 följande:
    Angående skorv så gjorde jag som nån här och smörjde in med den fetkrämen Ceridal som man fick i på BB i ett sånt paket. Sen kammade jag med luskam nästan precis efter, allt försvann! Nu hade hon bara lite på högst upp på huvudet....
    Jag gjorde exakt som du - allt är väck, smidigt gick det.
  • Allaheterkarlsson
    Caroliin skrev 2011-08-18 20:52:14 följande:
    idag har lilleman smaskat på mangopure, mycket omtyckt. varje gång han såg skeden gapa han stort &blev jätte ivrig :)

Oj vilka vackra ögon han har! Kyss
  • Allaheterkarlsson

Alltså - vilka urgulliga bebisar på soffan där! Hoppas verkliigen Joel kan vara med bland dom sötisarna nästa gång! Vilken tjejtjusare du har där  - redan! - YAL Flört

• Allaheterkarlsson
    ewaulrica skrev 2011-08-30 09:54:08 följande:

min lillskrutta i kläder jag bara älskar, måste tipsa för er som inte sett dem, och som gillar samma stil som jag: billigt på KappAhl! :)
    Vilken liten charmfia Kyss
    Var på KappAhl i helgen och fyndade så dom får tummen upp! Har 
  • Allaheterkarlsson

Gullevillemo!! {#emotions_dlg.flower}

Stockholmsbebisarna - Milo har en skön stil, chillar lite.....ser hur glad ut som helst! Och Agnes min - den har vi sett ofta, ofta här oxå Flört Jjag tycker hon är en raring ändå!
    Alla bebisarna är ju så himla gulliga Hjärta

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.