Inlägg från: Allaheterkarlsson |Visa alla inlägg
  • Allaheterkarlsson

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

ElAn16 skrev 2011-06-30 20:47:53 följande:
    ASL: Tack!! Leah älskar också skötbordet tack vare mobilen där! Det är det stället hon kan ligga längst tid på och vara nöjd, synd bara man inte kan lämna henne där :P

Josefina: Är din sötnos också född den 7:e? Leah är nämligen också 12 veckor idag om jag lyckats hålla räkningen rätt =) 
    Joel gillar oxå skötbordet där han har ett gammalt trist (trodde vi) babygym....Det nya, dyra dissar han totalt. Skötbordet är enda stället han varit tyst på vissa dagar. Han har älskat det sedan vi kom hem från BB Glad

Ni är jättefina båda två på fotot!!
  • Allaheterkarlsson
    sara e s skrev 2011-07-03 16:21:22 följande:
    Charlie älskar också att kolla på TV. Vet att bebisar inte ska glo på TV, men han får kolla korta stunder ibland ändå Flört Han är såååå fascinerad!

Vilken sötnos han är Joel :)
    Tack!
    Vet oxå att det inte är bra...men han kollar bara en liten stund när man liksom passerar.....Glad

Härliga bilder som ser somrigt sköna ut på eran Charlie - som är en riktig cooling i sin kepa Cool
  • Allaheterkarlsson
    J o a n n a skrev 2011-07-08 09:45:09 följande:

Här är en till på bröderna.
    Söta som socker dom där två! Kyss Vilka blivande hjärtekrossare Flört
  • Allaheterkarlsson
    Amariea skrev 2011-07-09 10:29:52 följande:
    Lisa har upptäckt sin snutte som hon fick från mormor och morfar. Hittade henne så här, nedhasad under täcket och med snutten dragen över ansiktet. Jag drog upp den lite, vill helst inte att hon sover med den över ansiktet när vi inte är vakna. Fler som har bebisar som har upptäckt sin snuttefilt? Glad

Min Joel har snutten i ansiktet - men han har en sådan där tummenfilt som lisa har + ett gäng till som snuttar Skrattande Han trycker in den och suger på den oxå.....allt utom nappen åker in i munnen Flört
  • Allaheterkarlsson
    Amariea skrev 2011-07-31 15:37:44 följande:
    Lisa gillar att hänga med sin kompis Kängurun. 

Cool tröja på cool tjej! Kyss Vad duktigt hon sitter! Och skönt att det löste sig med maten!
    Joel är helt ostyrig och vill inte ens prova att sitta....
  • Allaheterkarlsson
    Amariea skrev 2011-08-01 23:28:24 följande:
    Vet att jag bildbombar tråden nu men egentligen så har jag en fråga. Bilderna är från kvällens promenad. Är det verkligen ok för en knappt 3,5-månaders att stå som hon gör på bilderna? Hon älskar det och kan stå så jättelänge men jag är lite orolig att hon ska belasta något som inte är redo ännu?

Joel vill stå så jämt så jag hoppas inte det är skadligt! Han är stel som en pinne och blir förbannad de gånger jag försöker få honom att "bara" sitta. Ingen av mina andra barn har varit så tidiga med att stå. Vi får nog jaga dom inom en snar framtid Flört
  • Allaheterkarlsson

Lite nya bilder på Joelkillen......

Premiärhoppar i hoppgungan. Kanten på gungan smakar mums Glad

Gillar inte att posera i hårdrocksoutfiten......

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.